Ikke helt i vater, men himla optimistisk!

Ny test?:D Heia heia!:gen014
3B88C81D-B835-45EE-B90A-2EA5E417AB8A.jpeg

Tadaaaa :happy093
Trenger ikke myse, vri og vende på testen idag :love7
Hvor mange dager før ikm for deg? :joyful:
 
Det begynner å synke inn :love7 Går bare rundt og smiler :Heartred

Litt usikker på hvor mye jeg kommer til å teste fremover, testene stiger jo veldig fint nå. Så kommer til å ta et par ganger til frem mot 5+0 tenker jeg :happy: Testetøsa har visst pensjonert seg tidlig :laughing021 Men hvem vet, plutselig kommer hun tilbake for en bonusrunde!

Frøet er lagd med superlim og skal bli med hele veien til fødestua. Ferdig snakket.
Har ikke tenkt til å forholde meg til «hvis om..», statistisk sett er det størst sjanse for at det går bra! :Heartred
Og det blir jo ikke noe mindre kjipt selv om jeg har vært flink til å uroe meg på forhånd :joyful:

Jeg er sååå klar! Kvalme, bekken, ømme pupper - bring it on! :D
Kjenner på litt ømme pupper, LITT! Det var så liten endring at jeg for et par dager siden var villig til å avskrive det som «kanskje det alltid er sånn, bare jeg som ikke har lagt merke til det»!
Bekken/korsrygg murrer litt/kjennes litt, var veldig dårlig i bekkenet fra uke 14 ca forrige svangerskap. Men jeg er håpefull! Det skal ikke stå på opptreningen hvertfall :joyful:

Så for å oppsummere:
Ø2 - 2 ømme pupper!
M1 - murring korsrygg nivå 1 (av 10)
Og nok en S108 - 108 sommerfugler :Heartpink
 
Utrolig flott stigning på testen fra i går til i dag. Mye sterkere enn jeg hadde ;)
Dette blir det terminbaby av, uten tvil :love7
Når blir terminen? Er så redd for at du blir i august, for jeg vil så ha deg inn i juli :shy::oops:❤️
Men spiller jo i grunn ingen rolle, det viktigste er at det nå blir baby! :talk017

Tenk at det faktisk ble partallsmagi, det hadde du vel aldri trodd :hilarious:

Gleder meg utrolig mye til å følge deg på denne reisen ❤️
 
Vis vedlegget 280714
Tadaaaa :happy093
Trenger ikke myse, vri og vende på testen idag :love7
Hvor mange dager før ikm for deg? :joyful:
Jippiii:smiley-bounce012 Utrolig glad på dine vegne! Dette fortjener du, og det er bare å nyyyte:happy: Håper du får et fantastisk svangerskap:D

Tror IKM er på onsdag. Regner med at Letrozol'en ordner det slik at det ikke blir en lang syklus. Men går selvfølgelig for gull!
 
Utrolig flott stigning på testen fra i går til i dag. Mye sterkere enn jeg hadde ;)
Dette blir det terminbaby av, uten tvil :love7
Når blir terminen? Er så redd for at du blir i august, for jeg vil så ha deg inn i juli :shy::oops:❤️
Men spiller jo i grunn ingen rolle, det viktigste er at det nå blir baby! :talk017

Tenk at det faktisk ble partallsmagi, det hadde du vel aldri trodd :hilarious:

Gleder meg utrolig mye til å følge deg på denne reisen ❤️

jag ble med nervös för att hon må in i august, så jag måtte etterforske litt. Med unnfanglese 4 november så blir termin 31/7-19 :smiley-bounce015:dance011
 
jag ble med nervös för att hon må in i august, så jag måtte etterforske litt. Med unnfanglese 4 november så blir termin 31/7-19 :smiley-bounce015:dance011


Godt detektivarbeid :pompus:

Hurra for juli :love7
Luckey nr .7 it is :Heartbigred
 
Utrolig flott stigning på testen fra i går til i dag. Mye sterkere enn jeg hadde ;)
Dette blir det terminbaby av, uten tvil :love7
Når blir terminen? Er så redd for at du blir i august, for jeg vil så ha deg inn i juli :shy::oops:❤️
Men spiller jo i grunn ingen rolle, det viktigste er at det nå blir baby! :talk017

Tenk at det faktisk ble partallsmagi, det hadde du vel aldri trodd :hilarious:

Gleder meg utrolig mye til å følge deg på denne reisen ❤️
Haha, jeg må virkelig spise mine ord der - partallsmagien slo til! :hilarious:

Det varierer litt fra kalkulator til kalkulator, men jeg er i juli, sammen med deg :Heartred Punktum. :angelic::D
 
Jippiii:smiley-bounce012 Utrolig glad på dine vegne! Dette fortjener du, og det er bare å nyyyte:happy: Håper du får et fantastisk svangerskap:D

Tror IKM er på onsdag. Regner med at Letrozol'en ordner det slik at det ikke blir en lang syklus. Men går selvfølgelig for gull!
Tusen takk :Heartred

Går for GULL!!! Superspent på onsdag :D
 
Nå har jeg lest meg gjennom de siste 5 sidene i dagboka di! Håpet ble bAre strekere og sterkere for hver post jeg leste! Og så er det happy ending og eventyr historie hele veien!!!! Blir helt tårevåt her!!!!! Så utrolig fantastisk og så utrolig glad på dine vegne!!!!! GrATULERER!!!!!!
 
Back
Topp