Ikke helt avslappet,men :D

Glucusa

Forelsket i forumet
Idag er jeg 12 uker (ja, vet signaturen ikke er helt riktig), og igår var jeg på UL nr 2, og der var det en liten som hadde full turnoppvisning og alle prøver så gode ut,og hun mente at nå så alt så supert ut,så nå ville det nok gå bra...men jeg må ærlig innrømme at jeg ikke er noe mer avslappet......
Men satser på at det snart må komme seg, 3 uker til neste UL...så innen da må denne angsten slippe litt håper jeg :)

Og nå er vel tiden kommet til å fortelle besteforeldrene det :D

Jeg klarer også fortsatt ikke å slappe helt av, hadde min siste UL med 11 uker og er nå 13 uker.
Har du mistet før også?

Ja, hadde en UL for et par år siden med dødt foster ,så er litt for bevisst over at jeg kan miste uten å kjenne noe eller å blø.. og vet at pga jeg har såpass mange sykdommer fra før at jeg står i faresonen for at noe kan skje med den lille under graviditen...så husker fra forrige sv.skap at den frykten henger godt...og dette sv.skapet har jeg flere sykdommer/komplikasjoner og at dette er min siste sjanse på flere barn (åååhhooy å dette ble et langt svar...sorry )

uff, ja vet hvordan du føler deg...... jeg har ikke blødd 2 av de 3 ganger og, så UL er for meg både sorg og glede....jordmora tar altid første kikk alene nå, for å beskytte meg å se et dødt foster igjen. Men slappet litt av etter den i uke 11 nå, men kjenner at jeg gjerne skulle ha kjent liv i magen nå til jeg har en vanlig sjekk i uke 15 hos jordmora.
Men det er så lite sjanse å kjenne liv med litt fett på magen og bakovervendt livmor....
Noen ganger kjenner jeg noe, men det kan være tarmene og.

Det var synd å høre at du sliter med sykdom i tilegg, håper at du tar godt vare på deg selv! Og ellers kan jeg bare si, du er ikke alene, snakk om følelsene dine her hvis de må ut, og ha håp! KLEM

Glucusa skrev:
Ja, hadde en UL for et par år siden med dødt foster ,så er litt for bevisst over at jeg kan miste uten å kjenne noe eller å blø.. og vet at pga jeg har såpass mange sykdommer fra før at jeg står i faresonen for at noe kan skje med den lille under graviditen...så husker fra forrige sv.skap at den frykten henger godt...og dette sv.skapet har jeg flere sykdommer/komplikasjoner og at dette er min siste sjanse på flere barn (åååhhooy å dette ble et langt svar...sorry )

Ja, jeg kjenner veldig igjen det følesen når de skal ta UL...masse tanker i hodet da :O

Det som er positivt med å ha så masse sykdommer er at jeg blir veldig godt overvåket..nå er det 3 uker til neste gang,men egentlig skal jeg hver 14 dag..og da er det bare masse overleger som undersøker meg..og får UL hver gang..så det gir litt trygghet :D

Ja, jeg biter tenna isammen og har bestemt meg for at dette skal gå bra... :D

Veldig godt å vite at det er andre også som tenker på den samme måte som meg, og håper at denne graviditeten går veldig bra for deg også :D

Lykke til jenter!! Håper _virkelig_ det går bra for dere denne gangen!!! *klem*

Back
Topp