Ikke hatt kynnere

Oneinamillion

Oktoberskatt på vei <3
Oktobermirakler 2013
Har aldri opplevd kynnere før. Er det normalt ? Er 32 uker .. Leser om mange som er plaget av masse kynnere, men jeg har ikke hatt det før ( som jeg vet / har merket iallefall )

Sniker litt...
Kynnere trenger ikke være ubehagelige eller merkes:) magen blir stram i en kort periode og gir seg igjen f eks. Så kan godt være du har hatt det:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg merket ingenting til kynnere i første svangerskap, men i dette svangerskapet har jeg vært plaget med mye kynnere som har vært ganske vonde til tider.

Jeg tror jeg har hatt det, men er faktisk ikke 100% sikker selv.. :) Skjer jo så mye med kroppen, og alt er nytt så ikke alltid like lett å vite ;). Sikkert ikke mer uvanlig å ikke ha kynnere som å ha tenker jeg. Vi er jo så forskjellig:)

Fra mobilen :-)

Første svangerskap la jeg ikke merke til at jeg hadde kynnere i det hele tatt.. Men dette svangerskapet har jeg hatt det mye i flere måneder allerede.. og jeg merker de mer og mer for hver uke..

På "mobben"

Det er første svangerskapet mitt og jeg tror heller ikke at jeg har hatt kynnere. Lurer kanskje på om jeg fikk det da jeg gikk tur i skogen i helgen :) Er i uke 31.

Sent from my GT-I9300

Jeg kjente ikke en eneste i hele mitt første svangerskap , men har kjent mye mer nå i runde to. Tror det varierer ekstremt.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Livmora er jo en muskel som må trene seg opp til fødselen, så den driver nok på å spenner seg jevnt og trutt :) Men det er ikke alltid en kjenner det :) Jeg er i uke 31 og har kjent dem lenge lenge, men det er ikke fordi de gjør vondt eller noe, jeg bare kjenner at magen blir som en hard ball flere ganger per dag. Det er nok som med bekkenløsning; det er en naturlig del av det å være gravid så alle har det, men det er ikke alle som har plager i forhold til det, og da tenker en at en ikke har det. Men kroppen har full kontroll og vet hva den skal gjøre hos alle gravide :)

Back
Topp