Ikke hard mage men..

momtb❤️

Flørter med forumet
Junibollene 2023
Hei! Jeg er 6+2 i dag, og jeg leser om mange som har treg mage/ forstoppelse i svangerskapet men det står ikke så mye om løs mage eller at man rett og slett bæsjer 2-3 ganger om dagen. ikke det at det er uvanlig for meg til tider! Noen andre som har det sånn ?
Min historikk: exu oktober 2019, sa februar 2020.
Målte hcg på onsdag uke 5+5 - 8800 (legen syns det var høyt og fint)
Krysser fingrene for at det skal gå bra denne gangen Dette blir isåfall min første baby ❤️
 
Hørte på podcast av en fødselslege, og han sa at det var mange som opplevde diaré og ikke bare treg mage. Så ikke uvanlig :happy:
 
Her går det litt opp og ned, norn dager skikkelig træg mage, andre ganger løs. vil ikke si skikkelig diaré, men det varierer altså
 
Jeg har hatt treg mage MED diaré samtidig.. Så det meste er vel mulig når hormoner løper løpsk.
Vanligvis så er jeg på do 1-2 ganger, nå er det 2-3, men i stedet for å bruke 1 minutt så tar det fort 15 minutter :dead:
 
Jeg er også mer løs i magen enn fast. Var slik hele forrige graviditeten også. Synes det er bedre slik, spesielt mot slutten av graviditeten! :) Verre å sitte lenge og trykke på seg hemorroider, uten å få tømt seg skikkelig :sour:
 
Jeg er begge deler. Ofte løs om morgenen, så bygger det seg opp luft som ikke kommer ut, som gjør vondt. Slitsomt. Kan også gå dager uten noe avføring.
 
Jeg sliter med både løs, og hard mage... varierer veldig...og jeg går veldig mye oftere på do nå enn før... ofte flere ganger om dagen...
 
Back
Topp