Ikke ha diverse tegn i kallenavnet

Ikke i bruk

Forumet er livet
Hei,

De som har tegn som stjerner, smily, hjerter og lignende i kallenavnet sitt bes fjerne disse snarest.

Disse tegnene hindrer iOS forumappen å lese forumet på rett måte. Dette vil da gi brukere feilmeldinger i pålogging, lesing av tråder og muligheten til å svare.

Takk :)

Mvh Tamara


______________

Minner om denne!

Siden det stadig lages nye kallenavn med tegn, så blir det nå satt opp en sperre slik at kun bokstaver og tall er godkjent å ha i nick.

Om dere kommer over brukere som har stjerner (gule store, ikke slike *) og hjerter, røde vanlige hjerter. Vennligst send meg en pm med beskjed!
 
Last edited:
Men det gjelder ikke bindestreker? :)
 
Ikke at det har noe med saken å gjøre, men hvorfor får det ikke ann å laste ned appen på Android?
 
Nei, det er ett vanlig skrifttegn.
Tenker på de som har gule stjerner, røde hjerter, blomster, sol, osv osv.. har vel limt de inn fra ett sted. Det er slike tegn iOS ikke klarer å lese.
Hei. Jeg har et helt vanlig navn, men har problemet med appen. Kommer ikke inn på fulgte tråder/deltatt med innlegg. Får ikke kommentert noen innlegg, eller kommet inn på samtaleboksen min. Det eneste som jeg får gjort er å se på tidslinjen...
 
Hei. Jeg har et helt vanlig navn, men har problemet med appen. Kommer ikke inn på fulgte tråder/deltatt med innlegg. Får ikke kommentert noen innlegg, eller kommet inn på samtaleboksen min. Det eneste som jeg får gjort er å se på tidslinjen...
Hvilken mobil har du?

Anbefaler egentlig alle å bruke nettleser nå, siden det er problemer med begge appene.
 
Det er her inne teknisk informasjon er å finne, så dere kan jo tipse hverandre om at det ligger info her.
Det er også sendt ut ett fellesvarsel til alle om dette.

Problem med de fellesvarslene er at de ikke kommer opp i appen [emoji28]
 
Må jeg fjerne prikken i mitt kallenavn? Er ikke klippet og limt inn, finnes på mitt tastatur på mobilen.
a36deadf2cb1daa602e37a05ccd5a472.jpg
 
Back
Topp