Ikke gravid!! Men..

Bondefruen

Forelsket i forumet
..fikk mensen i dag.. Syna det var tidlig jeg! Fullammer, å med storebror fikk jeg ikke mensen før rundt 8-9 måneder etter fødsel.

Flere som har være så "heldige" å ha fått den tilbake??

Fikk den for ei veke sida, men har gått på pillen i 2 veker! Har ikkje vore kraftige bødninger heldigvis!

Jepp... Hatt den i nesten 3 uker, men nå er den endelig over, så da funker vel pstaven :p

Åh, "bra" det er flere enn meg..:P Satte jo inn spiral for snart 4 uker siden (kobberspiral) så det er ikke noe tukling med hormoner her.. Litt kjedelig å få rett før jul da, med tanke på at det først å fremst er jul men også at vi har dåp i romjula!:)

Fekk mensen tebake på dagen 2 mnd ette småen blei født...fullamma då, men supplere med flaska no

Jeg fikk den 7 1/2 uke etter fødsel og jeg fullammer. Bruker minipilla. Hadde jo håpet å skulle slippe den litt lenger men.

Jepp, fikk den for 2 uker siden da var det ca 8 uker etter fødsel.. Varte i 4 dager :)

Ja, tilbake her også. På selveste julaften, faktisk! Ikke uventet egentlig... Fikk tr ca 2 mnd etter fødsel med de to første, så har ventet på at det skulle skje i en mnd nå. Jeg fullammer og gjorde det med de to første også.

Fikk den etter 6 ukers kontroll på helsestasjonen og varte 4 dager. Ferdig med det :-)

Back
Topp