Ikke gravid lenger (beklager - litt langt)

Sonja Borge

Gift med forumet
Jeg er ikke så god på hemmeligheter, så da jeg blei gravid igjen, fortalte jeg det jo like godt bare med ei gang.

Vel, nå må jeg fortelle at jeg ikke er gravid lenger. I helga viste det seg at svangerskapet var utenfor livmora. Det ble funnet ut på en temmelig dramatisk måte. Jeg fikk enorme smerter og måtte bli hentet i ambulanse til sykehuset. Egglederen min hadde sprukket, og jeg hadde innvendige blødninger, så jeg måtte opereres i full fart. Ganske dramatisk.

Nå er den ene egglederen min fjerna, og jeg har kommet hjem. Er sykemeldt i ei uke, og skal bare bruke tida til å komme meg igjen. Samboeren må ordne alt med vesla, og henting og bringing i barnehagen, og jeg får ikke løfte tungt.

Er ganske satt ut enda. Det går helt greit at det ikke blei noen ny baby denne gangen. Vi har fått klarsignal fra legene om å at vi kan begynne å prøve på nytt så fort jeg føler meg frisk nok til det. Men jeg er mest lettet over at det gikk bra med meg, og fortsatt litt skremt over at det kunne ha gått så veldig galt. Blodprosenten min er fortsatt lav, for jeg mistet mye blod.

Vesla har tatt det bra. Hun var jo her da sykebilden kom, og hun var på besøk på sykehuset da jeg var innlagt. Men samboeren er utrolig flink til å forklare det for henne. Hun får en enkel versjon som hun kan forstå og forholde seg til, og hun har vist meg masse omsorg disse dagene, samtidig som hun heldigvis også klarer å leke bekymringsløst med alt mulig.

Huff, stakkar deg som måtte oppleve dette[:(] Masse masse god bedring!!

Stor klem[;)]

Uff så utrolig trist!!![:(]
Men enda godt det gikk bra med deg !!! Det viktigste er at snuppa di fortsatt har mamman sin =)

Sender over en stooor klem

Tusen takk for gode ord, jenter. [:)]

thejohan: jeg er enig i at alt endte bra, siden ting først var som de var. Jeg skulle ha vært 9 uker på vei på søndag.

Neeei...så trist!![:(]
Grusomt at du måtte oppleve dette....
Bra at alt gikk fint med deg tross alt...krysser fingre for at formen din snart blir på topp igjen!
Klem fra meg..[:)]

Huff så dramatisk, det var trist å høre! Må ha vært en sjokkerende opplevelse for dere alle!

Mange gode tanker fra meg [:)]

ORIGINAL: *Knalle*

Uff så utrolig trist!!![:(]
Men enda godt det gikk bra med deg !!! Det viktigste er at snuppa di fortsatt har mamman sin =)

Sender over en stooor klem

sign

åå.. Fikk helt frysninger av å lese dette....
Du virker veldig tapper,håper du kommer deg snart, og får slappet masse av.
Så bra at lillejenta di er flink å vise deg omsorg[:)][:)]

trøsteklem fra meg!!

Uff, så trist å høre [:(] For en dramatisk opplevelse!!
Riktig god bedring. Mange klemmer

uff da.... jeg opplevde AKKURAT det samme i mai, så jeg vet hvordan du har det! Jeg kan trøste deg med at jeg ble fort "frisk" igjen da! så forhåpentligvis er du rask tilbake til ditt gamle jeg!

Uff masse god bedring til deg!!!

Klemmepå

oi for en grusom opplevelse.. godt alt gikk bra med deg!

Så trist å lese, men glad for at det endte bra.
God bedring og håper det klaffer snart igjen[;)]

ORIGINAL: skravla

uff da.... jeg opplevde AKKURAT det samme i mai, så jeg vet hvordan du har det! Jeg kan trøste deg med at jeg ble fort "frisk" igjen da! så forhåpentligvis er du rask tilbake til ditt gamle jeg!

Uff masse god bedring til deg!!!

Klemmepå

Tusen takk til alle sammen. Dere er kjempeherlige! Blir rørt av å lese dette. Og så blei jeg optimistisk av å lese det du skreiv, skravla. I dag er første dagen uten smertestillende, så det går framover. Litt for sakte etter min smak, men definitivt riktig vei. [:)]

*klemmepå*

Hvordan er det med deg? Tenker så på deg..

ORIGINAL: lykkespire

Hvordan er det med deg? Tenker så på deg..

Tusen takk for all omtanken. Det går bra med meg. Når man går hjemme på dagtid mens vesla er i barnehage og mannnen på jobb, så rekker man jo å gruble litt, og ting blir veldig rolig (og kjedelig). Er vel egentlig fint med denne tiden til å fordøye alt som har skjedd på.

Fysisk, så går det framover. Altfor sakte etter min smak. Jeg har fortsatt ikke vært ute av huset siden jeg kom hjem fra sykehuset. Men i dag klarte jeg å lage frokost til vesla og meg selv, slik at jeg endelig kunne bidra littegrann i heimen, i hvert fall. Det var en god følelse. [:)]

Huff. [&o] Så fælt. Bra at det gikk fint med deg da!

Får håpe at det klaffer neste gang!

Back
Topp