Ikke gøy!

PrøveLykken

Liker dette forumet
Igår når jeg var på vei hjem fra et besøk hos min farmor, ble jeg skikkelig uvel.
Satt å kjørte bil, hørte på musikk og bare koste meg, før jeg plutselig syntes hele kroppen min ble rar! Jeg ble kvalm, svimmel og kjente at her er det noe som ikke stemmer. Stoppet en gang, men måtte til slutt bare forte meg hjem og få i meg noe å drikke. Hadde samboeren på tlf, tilfelle det skulle skje noe. Og han haster seg i bilen med en gang for å møte meg. Kom meg hel hjem. Gikk i dusjen og tok en kald dusj ( ikke iskald vell og merke) for å kjøle meg ned litt, drakk litt cola og vann. Men følte ikke at noe hjalp. Hele kroppen min bare rista, jeg sleit en periode med å puste og jeg var livredd! Fikk tilslutt i meg litt mat, og det ble sakte men sikkert litt bedre med hvile på sofaen med enda mer drikke.
Trur varmen slo meg helt ut igår. Var ikke akkurat morsomt!
Noen andre som har vært sånn?

hadde nesten samme opplevelse.. men jeg hadde vært på butikken å handla for helgen.. hadde med vesla på 3år.. blei den stressende handleturen.. for å si det mildt.. så i bilen på vei hjem følte jemeg max svimmel og uvel.. heldgivs kort vei hjem.. men når jeg kom hjem måtte jeg legge meg ned på gulvet i gangen.. lå der lenge.. stakkars lillemor blei litt redd trur jeg :(

Huff så ubehagelig det må ha vært sidrn du kjørte :/ bra du kom deg hjem. Kan sikkert være varmen ja. Man bør jo drikke rikelig med vann men er ikke like lett å huske det.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

hadde nesten samme opplevelse.. men jeg hadde vært på butikken å handla for helgen.. hadde med vesla på 3år.. blei den stressende handleturen.. for å si det mildt.. så i bilen på vei hjem følte jemeg max svimmel og uvel.. heldgivs kort vei hjem.. men når jeg kom hjem måtte jeg legge meg ned på gulvet i gangen.. lå der lenge.. stakkars lillemor blei litt redd trur jeg :(
Huff, det er så ekkelt når det er sånn !

Back
Topp