Ikke gøy å spise.....

Grete71

Forumet er livet
Snufs.... Det er ikke gøy å spise lenger..... Uansett hva jeg spiser, og nesten ikke spiser engang, så føles det som om maten er på vei opp igjen, og stanser i halsen! Og raper og raper og raper og raper.....[:'(] har ikke halsbrann, men det er såååå ubehagelig å føle at maten stanser rett ved stemmebåndet!

Noen råd?????????!!!! [&o]

Mandler.. ta en neve mandler! Det skal hjelpe litt [;)]

Hmmm får handle inn en liten pose, da, og gjemme den så ingen andre tar den... Usj, det er så ubehagelig! Men overlever jo!!! [:D] fordelen er at jeg faktisk ikke føler meg så sulten - hvis det har noe med dette å gjøre, da.... [:)] i går klarte jeg bare 1 pølse og litt spaghetti, så var det stopp!!!!! Trangt i magen etterhvert..... [&:]

Jeg har og det probleme. Blir bare værre og værre utover dagen. Kjennes ut som om når du har satt noe fast i spiserøre og får det ikke ned. Her en natt våkna jeg at jeg ikke fikk puste og da var det mat som hadde glidd opp igjen så når jeg reiste meg opp gle det ned igjen. Lukkemusklen som er så svak [:'(]

Huffda! Såååå galt er det ikke enda med meg! Men skikkelig ubehagelig er det... [&o] men skal nok stå over dette også! [:D] har brukt Nyco mot raper som ikke vil opp, men det funker nok ikke her... Håper det gir seg til jul, da!!!! [8D]

Derfor jeg har så mye av det er for lukemusklen er blirr så svak etter jeg ENDA ligger å spyr. I dag kom middagen og opp noen timer etterpå. Bare for jeg hosta litt.
Mesunner dere som kan ta nyco og sånne ting. Jeg spyr av det farris er like dann [;)]

Back
Topp