Ikke fortalt enda

Firsttry2019

Glad i forumet
Novemberbarna 19
Junibollene 2023
Noen som ikke har fortalt folk om nyheten enda? Når tenker dere evt å gjøre det? Vi har ikke sagt noe til noen enda, men lurer litt på å fortelle mine foreldre 17.mai. Er da 13 uker. Vil evt vente en stund til med å fortelle andre. Hva har dere gjort, og når? :)
 
Legger en liknende tråd på skjult! Vil gjerne vise, men ikke på åpent forum :p
 
Jeg har fortalt til mine nærmeste, men tenker resten får vite etter oul.
Er 16 + ett eller annet nå
 
Noen som ikke har fortalt folk om nyheten enda? Når tenker dere evt å gjøre det? Vi har ikke sagt noe til noen enda, men lurer litt på å fortelle mine foreldre 17.mai. Er da 13 uker. Vil evt vente en stund til med å fortelle andre. Hva har dere gjort, og når? :)
Kun mine svigerforeldre og etpar venninner som vet. Er 12+3 idag. Har ingenting lyst å fortelle det til noen faktisk, syns det er så fryktelig privat. Men må jo nesten fortelle det til foreldrene mine. Men vet ikke, har bare fått en veldig avesjon mot å offentliggjøre dette, aner ikke hvorfor.
 
Kun mine svigerforeldre og etpar venninner som vet. Er 12+3 idag. Har ingenting lyst å fortelle det til noen faktisk, syns det er så fryktelig privat. Men må jo nesten fortelle det til foreldrene mine. Men vet ikke, har bare fått en veldig avesjon mot å offentliggjøre dette, aner ikke hvorfor.

Skjønner faktisk litt hva du mener..Er litt sånn selv også.. Men på en annen side vil jeg fortelle folk selv, og ikke at det ender i masse rykter som spres av andre..Vil egt vente en god stund til med å fortelle på jobb og til andre enn nærmeste familie, i alle fall!
 
Mamma, pappa og søsteren min fikk vite det på positiv test. Jeg var så glad og måtte ha noen å snakke med :D Og ei venninne :)

De jeg går tur med skjønte lunta fort, for jeg fikk mye symptomer tidlig.
 
Jeg har bare fortalt mamma og søster. Og en venninne fikk vite det i dag, for hun hadde drømt at jeg var gravid, så jeg måtte spørre om hun kunne drømme lottotallene neste gang :happy:

Men på onsdag passerer jeg 12 uker og da skal vi fortelle det til 4-åringen og da er det nok ikke lenge før hele verden vet det :joyful:
Har forresten fortalt det til min eldste sønn også. Men han er autist så vet ikke hvor mye han skjønner. Han sa baby?? Og smilte og strøk meg på magen :love7 og så ble han "borte" igjen. han sier det iallefall ikke videre:happy:
 
Ååå, nå ble det vanskelig her!! Har vært ganske innstilt på å fortelle foreldrene mine nå på fredag, og tror vi skal det.. Fikk nettopp mld av ei venninne som kommer på besøk i kveld.. Har på en måte veldig lyst til å fortelle henne det i dag, men på en annen måte føles det rart siden nærmeste familie ikke vet noe enda..:p
 
Ååå, nå ble det vanskelig her!! Har vært ganske innstilt på å fortelle foreldrene mine nå på fredag, og tror vi skal det.. Fikk nettopp mld av ei venninne som kommer på besøk i kveld.. Har på en måte veldig lyst til å fortelle henne det i dag, men på en annen måte føles det rart siden nærmeste familie ikke vet noe enda..:p
Hvordan gikk det? :p
 
Hvordan gikk det? :p

Haha, ikke spør! :hilarious: Hun venninna som skulle komme sendte mld og avlyste, så fikk ikke sagt noe den dagen. Skulle liksom fortelle foreldrene mine nå i helga, men jammen feiga ikke samboeren ut rett før vi dro dit (enda det var han som hadde insistert på at vi skulle fortelle dem det nå)..så vi har vært der i 2 dager nå uten å si noe. Mamma skal feire bursdag om et par uker, så ordner bilder og gir i gave da... Så her er det visst fremdeles bare jeg og han som vet noe...håpløst:hilarious:
 
Fortalt til noen, men ikke annonsert på fb eller lignende. Det gjorde isteden min svigerfar etter han hadde fått vite, la ut på Facebook at han skulle bli farfar... Var ikke mer enn 5-6 uker på vei. Så uten at det var ment sånn er det en del som vet.
 
Fortalt til noen, men ikke annonsert på fb eller lignende. Det gjorde isteden min svigerfar etter han hadde fått vite, la ut på Facebook at han skulle bli farfar... Var ikke mer enn 5-6 uker på vei. Så uten at det var ment sånn er det en del som vet.
Ånei :(. Det er litt dårlig gjort da.
 
Er 13 uker på vei, har kun fortalt det til noen veldig nære venninner. Tenker å vente noen uker til, syns det er hyggelig å holde på hemmeligheten bare oss en liten stund til :love7
 
Feiga ut på fortellinga to ganger i helga.
Men klarte å fortelle det til kommende storesøskenet. :)
 
Tenkte å fortelle til familiene våre. Var anledning både på 17. mai og de andre dagene i helga. Men, nei.. Ble ikke til at det ble nevnt. Så da bare venter vi en stund til, ja.
 
Back
Topp