Ikke for sarte sjeler!!!

Skjønner godt at man kan få "black out" og drepe et menneske som gjør sånnt mot barnet sitt!!!!!!!!!!!!

FYYYYYYY F*EN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:'(][:'(][:'(][:'(][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
Hva i all verden går det av sånne folk???? Ungen bare sitter der og leker, og hun SLÅR uten grunn?????[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Orker ikke å se, kan tenke meg hva det går i.

Sånne ting har blitt litt for lett tilgjengelig å se syns jeg, både når det gjelder mishandling av mennesker og dyr. Ikke nødvendig med alle detaljene man ofte får lese om slikt og enda verre med bilder/film i tillegg. Vi oppegående mennesker ser for oss bilder i hodet og det er NOK. Jeg tenker med gru på alle de personene som LIKER å se sånne filmsnutter av mishandling, internett er jo et eldorado for slike. Grøsser av tanken. De som ikke har grenser fra før blir jo bare enda mer syke.

ORIGINAL: krezz

FYYYYYYY F*EN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:'(][:'(][:'(][:'(][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
Hva i all verden går det av sånne folk???? Ungen bare sitter der og leker, og hun SLÅR uten grunn?????[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Regner med du ordla deg litt feil[;)], for det finnes vel ALDRI noen grunn for å slå et barn???[:@][:@][:@][:'(][:'(][:'(]

huff, så kanskje under ett minutt av filmen og er kvalm og nesten på gråten allerede.. klarer ikke å se videre!! Fy f.... at noen kan gjøre sånn mot et lite barn, kjenner jeg blir sint og varm inni meg... Eneste jeg klarte å tenke på da jeg så på dette var: Tenk om noen hadde gjort sånn mot jenta mi!" Da tror jeg at jeg hadde klart å drepe![:@]

ORIGINAL: Lille*meg

Fy faen[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
Stakkar unge.....
Har ikke ord engang[:@][:@][:@][:@]

Back
Topp