Ikke for sarte sjeler!!!

Veronica

Elsker forumet
Dette er en video av en nanny som passer ett barn på våre barns alder.
Tårene bare triller her[:(][:(][:(]

http://www.facebook.com/?ref=logo#!/video/video.php?v=376838293615

[:'(]Ohmygod!!!!!![:@][:o]

Hvordan får folk til å gjør slik,????!!!!!

(dessverre er det altfor mange syke folk, og på en del internett sider ligger det veldig mye lignende, snufffilmer osv, helt j*vlig rett og slett, men "heldigvis" er det fler tall voksne)[:'(][:(][:@]

rap, jeg så den likevel....blir kvalm jeg altså, fy faen meg altså skulle ikke være mulig!!!

Kjenner jeg blir skikkelig dårlig!!!
Skulle så veldig gjerne stoppet det...........[:(]

Tanken på at mange barn opplever dette daglig er skrekkelig[:(][:(][:(]

ORIGINAL: Lille*meg

Fy faen[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
Stakkar unge.....
Har ikke ord engang[:@][:@][:@][:@]

Skjønner ikke at folk kan gjøre slik mot hjelpesløse små barn! FYSJ!

Video er deaktivert på jobben, hva skjer her? Hvis det er misshandel av barn så orker jeg ikke se [:(]

Nå var det nesten så jeg kasta opp her!!! [:(][:(][:(]
Hva får en person til å gjøre noe sånt mot noe så uskyldig som små barn!!!

ORIGINAL: Lille*meg

Fy faen[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
Stakkar unge.....
Har ikke ord engang[:@][:@][:@][:@]
[:@]

Hva er det som skjer? Ikke sikkert jeg orker å se.......

Helt sjokkert og ble skikkelig lei meg!![:(][:(][&o][&o]  Har ikke ord.....

FY F... for ei dritt kjerring... Har jeg truffet henne har jeg kommet til å gjort akkurat det samme med henne som det hun gjorde mot den stakkars ungen... Slike folk burde blitt satt bak lås og slå for alltid[:@][:'(] Blir både lei meg og sint på samme tid jeg 

Nei Fy faen! Håper den dama blir så sjukt misshandla i fengsel ! Stygt sagt, men håper virkelig det[:@][:@][:@][:@]
Sånn at ho kan kjenne kordan det følest! Gjør noe sånt mot en hjelpesløs liten baby[:(][:(]  Herregud det river i hjertet [:(][:(][:(]

hadde noen gjort sånn mot min unge hadde jeg drept dem... herregud.. er det mulig... gjøre noe sånt mot en liten unge [:(]

Sitter og kjemper mot tårene nå!!! [:(] Klarte såvidt se 1 min av det, blir rett og slett uvel... [:(][:(][:(]

[:(]

Back
Topp