Ikke for å være personlig, men...

Linka

Gift med forumet
Fra dere møttes og frem til nå.....

Har dere like mange elskovsstunder sammen ???
Kysser dere like mye som før ???

Man må ikke svare, men jeg bare lurer.

Klemmer

He he he nei langt der i fra.
Etter barna kom så er ikke sex lysten på topp [&o]

Vel....... det er slutt mellom mannen og meg[:(]

Ble slutt på vår 8 års dag.

når vi først ble sammen så hadde vi sex omtrent 3 ganger om dagen.... nå er det 3 ganger i uka!!!!!    og vi kysser når en av oss skal dra eller kommer også under akten... før kyssa vi nesten hele tiden.....

så ja det har forandra seg ganske mye.. men  jeg elsker han så mye mer

Etter 7års ekteskap er det nok ikke helt som når vi først møttes, men alikevel selv om det kanskje ikke blir like mye sengekos så ville jeg ikke byttet det stabile og stødige forholdet vi har nå med stareten og mye sex. Vi fremdeles flinke til å stoppe opp og kysse og "kose" litt når vi passerer hverandre i løpet av dagen. Men etter tre barn blir man liksom ikke like lysten på selve akten. Sånn er det for meg i hvertfall[:D][;)]

Nope-er nok ikke så ildfull lengere nei[;)]Kyssing har aldri vært min ting uansett[8|]Kysser ungene min 1000 ganger om dagen[;)]teller det[:D]?

Hehehe.... det var godt å høre at det ikke bare er her det lacker litt på kyssingen. Tror nok at det bare blir slik jeg. Noen sa en gang at kyssingen i begynnelsen av forholdet er en måte å bli kjent med hverandre på.

Vi har heller ikke like mye sex mer, men vi har et topp sexliv forde. Godt å se at det er normalt å ikke ha sex hver dag lenger.

Klemmer

Huff nei her er det nesten helt slutt..Jeg lurer egentlig om det er noe galt men jeg er jo grusomt glad i han da...

ORIGINAL: siric

Huff nei her er det nesten helt slutt..Jeg lurer egentlig om det er noe galt men jeg er jo grusomt glad i han da...

Hmm... dettte hørtes jo ikke bra ut. Sender deg noen klemmer jeg.
Klemmer

jo tusen takk [:)] egentlig litt rart skjønner du men jeg har bare ikke lyst i det hele tatt[:(]

Jeg kan jo skjønne det også da. Er ikke alltid jeg har lyst heller.
Klemmer

Vi har sex kanskje 3-4 ganger i uka! Før var det flere ganger for dagen!! [:)]

Kysser gjør vi fortsatt masse da!! [;)]

Jeg er skikkelig kosejente som trenger suss og kos hele tiden!! hehe...
heldigvis er han også slik!!! [;)]

ORIGINAL: buster

Det er vel ca det vi har i mnd [;)]

ORIGINAL: Linni

ORIGINAL: buster

Det er vel ca det vi har i mnd [;)]

Fniiis...vi også[;)][;)]

Mmmmm....føler liksom at jeg ikke kan samenligne forholdet mitt på det planet med de som har samboer hjemme hele året...

Min er jo borte i 6 mnd i året og da sier det seg jo selv at det blir tørke...[:)]
Og når han kommer hjem...så er vi jo som nyforelsket og da blir det en del å ta igjen...hehehe...
så blir det "normalt" et par uker, så er det "skyndeossåhamassesex" før han drar...[:D]

Men for all del, det begrenser seg jo selv til kveldstid og evnt. dysjen da.... liksom ikke noe fres med unger som gnåler utenfor døra da![;)]

Back
Topp