ikke for å klage, meeen....

Vibeke-Emilie

Emilie84
Augustmødrene 2014
Nå er jeg så lei av å være kvalm, er det konstant 24-7..... skikkelig slitsomt og fullstendig energitømmende :confused:

hvor lenge vil det holde på tro? er visst 7+4 på vei, ny termin er foreløpig 18. august.

Jeg kan ikke huske det var så ille sist :(

Sist var jeg kvalm fra dag en til slutten :p så får nå håpe det gir seg før den tid nå. Pleier vell å avta rundt 11-12 uker tror jeg, så krysser fingrene for deg :) er utrolig slitsomt med den kvalmen :(

Det er slitsomt! Eg må ha kvalmestillende for å komme meg igjennom dagane. Er 9+4 i dag og håpe veldig det gir seg i veke 10-11... Med meg begynte det i veke 5...

Jeg er utslitt etter bare noen dager med den kraftige kvalmen nå jeg. :confused: Tror jeg må be om kvalmestillende. Går nedover i vekt hver dag nå. Har vært kvalm flere uker, men den siste uken har det blitt så ille at jeg stort sett ligger i sofaen eller senga. Får ikke gjort noe som helst. Håper det funker med kvalmestillende, jeg må vel regne med at dette varer en stund. Jeg er bare 6+4.

*Taster på app på mobilen*

Huff :( sliter med det samme her :(

Har óg vore senge/sofaliggande dei siste vekene. Har ikkje besøkt mine foreldre eller svigerforeldre i jula eingong. Kvalmestillande hjelpe til å beholde maten, ta vekk deler av kvalmen og brekninger.. Blir mykje betre, men ikkje heil bra. Lykke til :)

Jeg skal ha selskap ikveld, men kjenner at energien er på bunn. kjipt fordi de aner ikke at jeg er gravid de som kommer :(

Hos meg forsvant kvalmen mer eller mindre i uke 9. Var litt av og på, men nå er jeg i uke 10+0 og den er (bank i bordet!) nesten helt vekk! Håper dette gjelder for dere også!

Når man har det sånn, må det vel være lov å klage, vel? Jeg er i hvert fall med i klagekoret, å ønsker kvalmen dit pepperen gror!!! Å så urettferdig verden er!!!

Hatt kvalmen i over en uke nå.. Kastet opp et par ganger.. Men dagen i dag tar kaka. Jeg har byttet på å sove og å henge over doskåla i hele dag. Jeg er så kvalm, og mat frister ikke, så har ikke fått i meg så veldig mye.. :/

Håper for oss damer at dette går over snart....

Kvalmen ble mye bedre når jeg passerte uke 9

Back
Topp