Ikke flaut i det hele tatt

LittleHunt

Gift med forumet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Så jeg står i kassa på butikken, venter på at de siste varene skal slåes inn - kjenner den følelsen av at jeg må sette meg ned. Varene tar liksom hundre år... idet jeg skal betale begynner det å gå sånn rundt for meg at jeg bare MÅ sette meg ned. Dama i kassa blir helt forskrekket og alle i kø glor... jeg sitter på huk og stikker betalingskortet inn i terminalen liksom... :wtf: får ungene til å ta varene og jeg må bare sitte. "Jeg fikk et blodtrykksfall jeg må bare sitte litt" er det eneste jeg finner på å si.

Tror det er det nærmeste jeg har vært å besvime i mitt liv. Nå tror vel hele lokalsamfunnet at jeg er dausjuk :dead:

Men jeg er bare gravid... lol. Aff...

Sniker.

Slike anfall hadde jeg i siste svangerskap også. Heldigvis hjemme! Men med bare ungene hjemme. Måtte ha mamma på telefon i tilfelle jeg besvimte. Ingen viste da at jeg var gravid. Skikkelig ubehagelig å veldig veldig glad de episodene skjedde hjemme.

Hadde også sånn en dag jeg kom hjem fra jobb. Kom meg ikke opp av badegulvet.

Åh det er så ekkelt,sliter med lavt blodtrykk selv og fikk egentlig beskjed sv legen å ha lakris i veska men det kan man jo ikke spise nå:shifty:

Jeg har alltid hatt lavt blodtrykk så er ikke ukjent for meg dette men det er første gangen det har skjedd foran folk og i den grad at det ser litt mer dramatisk ut enn det faktisk er. Får slutte å handle så mye per gang hahaha

Åh det er så ekkelt,sliter med lavt blodtrykk selv og fikk egentlig beskjed sv legen å ha lakris i veska men det kan man jo ikke spise nå:shifty:

Jeg bare setter meg litt til vanlig, eller drikker noe. Nøtter kan være en fin ting å ha i veska kanskje? Eller sjokolade. Er det ikke noe sånt diabetikere gjør mot føling? Kan hende jeg er helt på bærtur nå men haha

Uff, det er så ekkelt!! Sist jeg fikk det kjørte jeg bil. Dødsekkelt, hele verden vinglet. Siden jeg allerede satt var det heldigvis ikke så ille at jeg følte jeg skulle besvime, men alt gikk plutselig bare rundt.

Så jeg står i kassa på butikken, venter på at de siste varene skal slåes inn - kjenner den følelsen av at jeg må sette meg ned. Varene tar liksom hundre år... idet jeg skal betale begynner det å gå sånn rundt for meg at jeg bare MÅ sette meg ned. Dama i kassa blir helt forskrekket og alle i kø glor... jeg sitter på huk og stikker betalingskortet inn i terminalen liksom... :wtf: får ungene til å ta varene og jeg må bare sitte. "Jeg fikk et blodtrykksfall jeg må bare sitte litt" er det eneste jeg finner på å si.

Tror det er det nærmeste jeg har vært å besvime i mitt liv. Nå tror vel hele lokalsamfunnet at jeg er dausjuk :dead:

Hehe kan ikke annet enn å le. Kjenner meg godt igjen i det du opplever. Det er ikke gøy med blodtrykksfall. Man blir så dårlig av det. Særlig når man må konsentrere seg om mange ting samtidig. Da sier det bare enda mer pang.
Føler seg som en raring da, for å si det sånn :laughing025

Hadde jeg stått i samme køen som deg med min graviditetsmage og tillegg fått et blodtrykksfall så kunne jo folk tro det var en smittsom sjukdom :laughing021 De hadde ikke turt å stå i samme kø :laughing021 kan jo skremme livet av folk
Godt det gikk greit :-)

Jeg bare setter meg litt til vanlig, eller drikker noe. Nøtter kan være en fin ting å ha i veska kanskje? Eller sjokolade. Er det ikke noe sånt diabetikere gjør mot føling? Kan hende jeg er helt på bærtur nå men haha
Jeg fikk bare beskjed at lakris øker blodtrykket,så folk med høyt blodtrykk skal holde seg unna det:) men er vel sikkert noen andre ting man kan bruke og.. er hvertfall veldig ekkelt det der,håper du slipper å oppleve det så ofte

Det er så jævlig når du kjenner på det, fy søren så ekkelt. Det eneste riktige å gjøre i en slik situasjon er nettopp det du gjorde,- å sette seg ned.

Hehe kan ikke annet enn å le. Kjenner meg godt igjen i det du opplever. Det er ikke gøy med blodtrykksfall. Man blir så dårlig av det. Særlig når man må konsentrere seg om mange ting samtidig. Da sier det bare enda mer pang.
Føler seg som en raring da, for å si det sånn :laughing025

Hadde jeg stått i samme køen som deg med min graviditetsmage og tillegg fått et blodtrykksfall så kunne jo folk tro det var en smittsom sjukdom :laughing021 De hadde ikke turt å stå i samme kø :laughing021 kan jo skremme livet av folk
Godt det gikk greit :)

Hahaha ja uff det var jo det som var verst egentlig. Her har jeg valget... drite meg selv loddrett ut eller besvime. :wtf:

Det var ikke mye valg. Jeg lurer litt på om jeg burde fortelle kassadama hva som skjedde neste gang jeg ser henne. Bor på en veldig liten plass så det blir garantert snakket om. Dog... beviset vil jo komme av seg selv snart hahahaha

Jeg fikk bare beskjed at lakris øker blodtrykket,så folk med høyt blodtrykk skal holde seg unna det:) men er vel sikkert noen andre ting man kan bruke og.. er hvertfall veldig ekkelt det der,håper du slipper å oppleve det så ofte

Ah, ånei så dumt! Det hadde jo faktisk vært en slags løsning.

du kan selvfølgelig spise lakris, men ikke mye.. så det å spise en bit eller to for å få opp blodtrykket når man er nære nippen på å besvime er nok ikke det værste msn gjør. Det kan nok være farligere p besvime faktisk :rolleyes:

Jeg hadde et par slike anfall i forrige svangerskap. En gang på jobb og en gang hjemme. Skikkelig eklelt!

Back
Topp