Ikke fødsel i juni, men en ny graviditet...

Shoegrl

Forumet er livet
Himmelbarn
Marsboerne 20 18
Hei jenter!

Gratulerer SÅ mye til dere alle med de små finingene deres - håper alt er bra med dere alle. :)

Her ble det riktignok ikke fødsel på meg i juni i år, men derimot så har en ny mageboer tatt plass, så får vi bare la tiden vise hva livet vil for oss denne runden... :Heartred

Ha en fortsatt fantastisk sommer og nyt barseltiden! :flower
 
Å jeg er så glad på dine vegne, å håper du denne gangen kommer i mål❤
Når blir termin??
 
Hei jenter!

Gratulerer SÅ mye til dere alle med de små finingene deres - håper alt er bra med dere alle. :)

Her ble det riktignok ikke fødsel på meg i juni i år, men derimot så har en ny mageboer tatt plass, så får vi bare la tiden vise hva livet vil for oss denne runden... :Heartred

Ha en fortsatt fantastisk sommer og nyt barseltiden! :flower

Så koselig å lese :) når er terminen din nå? :) lykke til, nyt spira, snart er det en baby :D
 
Så herlig å lese! Har tenkt mye på deg! Masse lykke til - håper alt ender bra :Heartpink
 
Så kjekt å høre ❤
 
Gratulerer med spire på vei:)
Håper det går bra denne gang. Lykke til :Heartred
 
Så koselig å høre!! :D Gratulerer!! :D
 
Å jeg er så glad på dine vegne, å håper du denne gangen kommer i mål❤
Når blir termin??
Så koselig å lese :) når er terminen din nå? :) lykke til, nyt spira, snart er det en baby :D
Så herlig å lese! Har tenkt mye på deg! Masse lykke til - håper alt ender bra :Heartpink
Gratulerer så mye <3
Så kjekt å høre ❤
Gratulerer med spire på vei:)
Håper det går bra denne gang. Lykke til :Heartred
Så gode nyheter! Gratulerer så mye:)
Så koselig å høre!! :D Gratulerer!! :D
Åhh, gratulerer [emoji1]
Her ble det heller ikke fødsel i juni, men sitter nå her 24 uker på vei med termin i november i stede [emoji5]
Lykke til med denne runden [emoji177]

Åh, ikke rart jeg ikke klarer å melde meg inn i ei ny termingruppe etter å ha vært sammen med dere finingene. :love7Alle sluser ble åpnet her nå. :hilarious:

Tusen takk jenter, terminen blir vel i mars engang, dersom livet vil det sånn. :)

Nyt tiden så mye videre med deres små skatter... :Heartred
 
Gratulerer så mye! Håper spiren klamrer seg fast <3
 
Back
Topp