Ikke fått tilbake menstruasjon

Nienor__

Elsker forumet
Aprillykke 2016
Er dere flere som ikke har fått tilbake mensen enda? Mini er 9,5 mnd og ingen tegn til den enda her. Ammer riktignok en god del enda. Savner den ikke da må jeg si :p

Fikk den tilbake ganske kjapt etter fødsel,type 2 mnd. Men fikk satt inn spiral og mista den igjen. Spent på om det blir forandring når jeg slutter å amme. Ammer mer på natta nå enn når hun var 2 mnd ;)

Akkurat fått igjen. 10mnd siden fødsel. Men det varte bare 2-3 dager. Ammer 2-3 ganger i døgnet.

Fikk den tilbake ganske kjapt etter fødsel,type 2 mnd. Men fikk satt inn spiral og mista den igjen. Spent på om det blir forandring når jeg slutter å amme. Ammer mer på natta nå enn når hun var 2 mnd ;)

Såpass kjapt ja. Får håpe spiralen holder den unna selv når amminga avtar. Den gjør vel det for mange med spiral? Til meg ble det bare verre :p

Akkurat fått igjen. 10mnd siden fødsel. Men det varte bare 2-3 dager. Ammer 2-3 ganger i døgnet.

Da er det nok innafor normalen da. Ammer fortsatt ganske mye, så er jo ikke så rart kroppen fortsatt er litt ute å kjøre hormonmessig.

Heldig du er. Eg fick vel den tillbacks 6 veckor efter fødsel. Har fått den så kjapt med alla 3. Men eg børja på cerazette og mista mensen igjen .

Heldig du er. Eg fick vel den tillbacks 6 veckor efter fødsel. Har fått den så kjapt med alla 3. Men eg børja på cerazette og mista mensen igjen .

Oi, såpass ja. Er jo deilig å slippe mensen må jeg innrømme, hvertfall når vi ikke skal prøve på nummer 2 på en stund. Begynte på cerazette etter 6 uker, og fikk blødning med en gang, men fikk også merkbart mindre melk av å gå på de, så slutta igjen relativt kjapt.

Ikke sett snurten av den her enda... lille er snart 11 mnd og vi ammer fortsatt mye både natt og dag :)

Jinxa det visst. Nå ser det ut til at mensen er tilbake [emoji19] Har vært 20 deilige måneder uten da [emoji12]

Back
Topp