Ikke fått mensen enda

CatieS

Forelsket i forumet
De siste tre månedene eller så har jeg alltid fått mensen rundt 1.-3. i starten av måneden. Nå er det 4. og jeg har fortsatt ikke fått den. Vi bruker kun kondom som prevensjon, og det har vi gjort hver gang, men det skal sies at vi ble ekstremt lett gravide og traff på første forsøk med begge barna.

Nå tror jeg egentlig ikke at jeg er gravid, men jeg blir jo engstelig nå som mensen ikke har kommet enda. Kanskje det er fordi det har vært en stresset periode? o_O Hadde munnsår for en uke siden som jeg ikke har hatt på evigheter, kommer helt sikkert pga stress..

Vil liksom ikke teste meg heller, for føler ikke at det skal være nødvendig (høres helt på trynet ut, men ja..)
 
Det hender jeg må teste innimellom når mensen er for seint, den er veldig ustabil hos meg og kan være flere uker forsinka. Selv om jeg er 99,9% sikker på at jeg ikke er gravid, så tar jeg testet, og får mensen dagen etter. :p Jeg vet når jeg er gravid. Altså, veldig rart, men begge gangene så har jeg bare vært 200% sikker når jeg har tatt testen. ingen av mine er planlagt heller, så stoler ganske greit på magefølsen min :p
 
Samme her. Nå er begge våre planlagte, men jeg visste med stor sikkerhet at testen skulle være positiv da jeg testet. Og jeg føler meg ikke gravid nå, så jeg er ikke veldig bekymret. Jeg tror den er forsinket pga stress, for det har det vært endle av de siste ukene. Samtidig har den vært veldig "tidsnok" hver måned og kommet i løpet av de første par dagene. Hm, får vente ut uken og se.

Begynner i ny jobb om en uke og har liten lyst å starte i ny jobb som gravid med nr 3.. Haha :eek:
 
Fortsatt ikke fått den assa.. Ømme brystvorter, litt ømt nederst i magen, men ellers ingen tegn til noe som helst.
 
Ville tatt en test jeg. Så fort du tar en test så får du sikkert mensen for da tenker du ikke på det i d hele tatt. Eventuelt så tar du en test også blir den positiv. Og da vet du jo hvorfor den ikke kommer ;)
 
Ville tatt en test jeg. Så fort du tar en test så får du sikkert mensen for da tenker du ikke på det i d hele tatt. Eventuelt så tar du en test også blir den positiv. Og da vet du jo hvorfor den ikke kommer ;)
Sign :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ville tatt en test jeg. Så fort du tar en test så får du sikkert mensen for da tenker du ikke på det i d hele tatt. Eventuelt så tar du en test også blir den positiv. Og da vet du jo hvorfor den ikke kommer ;)

Wææææ.. Vet virkelig ikke hva jeg ville gjort om jeg hadde stått med en positiv test i hånden nå.. Begynner i 1 års vikariat på mandag med mulighet for fast ansettelse.. Passer ikke å bli/være gravid nå...
 
Mannen kjøper test nå.
Symptomer (som like gjerne kan være hva som helst) er forsterket luktesans (tror jeg, og dette var tegn nr 1 i begge svangerskapene), ømme brystvorter, vondt i korsryggen og litt uggen. Disse tegnene er som sagt også helt vanlig generelt sett, men det med luktesansen fikk meg til å ville ta en test.

Gruer meg, for jeg vet ikke hva jeg skal tenke om den viser seg å være positiv. Men samtidig har vi jo brukt kondom hver gang, så det er nok bare stress. *prøveråroemegnedførjegskaltaengravitestutenatjegegentligvilværegravid*
 
Mannen kjøper test nå.
Symptomer (som like gjerne kan være hva som helst) er forsterket luktesans (tror jeg, og dette var tegn nr 1 i begge svangerskapene), ømme brystvorter, vondt i korsryggen og litt uggen. Disse tegnene er som sagt også helt vanlig generelt sett, men det med luktesansen fikk meg til å ville ta en test.

Gruer meg, for jeg vet ikke hva jeg skal tenke om den viser seg å være positiv. Men samtidig har vi jo brukt kondom hver gang, så det er nok bare stress. *prøveråroemegnedførjegskaltaengravitestutenatjegegentligvilværegravid*
Lykke til :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Lest av etter 5 min nå og den er helt hvit :) Puh! Skal se etter 30 min også, i tilfelle. Men heldigvis er det nok kun stress. Tok RFSU testen.

Vi fikk begge barna på første forsøk, så jeg ble litt engstelig ;) Nå kan jeg roe ned det hvertfall! :D
 
Back
Topp