Ikke en uke uten legevaktbesøk

lenemor

Forumet er livet
Ja, det er mitt motto for 2011 ser det ut for. I dag var jeg der for min egen del... i ettermiddag satt jeg og epilerte leggene da jeg oppdaget en kul helt nederst fremme på skinnleggen - kulen var omtrent som en halv klinkekule, men den var ikke vond eller noe. Rett etterpå kom svigermor på besøk, og vi satt og snakket en stund, og så skulle jeg vise henne kulen, og da var den blitt ganske øm. Jeg tenkte at det kanskje var en fettkul eller en muskelknute eller no

Ut over ettermiddagen tenkte jeg ikke mer på det, før jeg merket at det begynte å sprenge i leggen - og da jeg kikket var det blitt rødt, og det var ømt, hovent og varmt. Noen timer senere var det vondt å gå på benet og prikket i foten.. så jeg ringte til legevakten, for nå begynte jeg å bekymre meg for blodpropp

Har vært hos legen nå, og han sier at det er en betennelse dypt i kjøttet/huden, så jeg har fått resept på antibiotika. Da blir det heldigvis bryllup på meg i morgen  - jeg var litt redd jeg skulle misse det
 
Pyh. Bra det ikke var blodpropp da...
 
Uffda, hørtes ikke noe kjekt ut :S Bra du kommer deg avgårde i morgen da:) God bedring:)
 
Huff da lenemor, hørte ikke godt ut. Ønsker deg god bedring.
 
Oisann.. det var bra at det ikke var blodpropp!!! Huff dere skal nå være uheldige også da!
Håper at denne trenden snur nå!
 
Back
Topp