Ikke en dag for seint...

krølltoppa

Elsker forumet
DA har lillebror begynt å krabbe, i en alder av 10,5 mnd [:D] "Bare" 2,5 mnd seinere enn storebror...

Trodde egentlig ikke at han kom t å begynne å krabbe, for han åler seg så sinnsykt raskt fremover, men nå har han da knekt den koden. Bedre sent enn aldri lissom [8D]

Men gå er superkult, rundt bordet, mens vi holder han i hendene og han har blitt så flink t å stå aleine [:)]

Så flink! [:)]

Han av min krabber ikke enda, men tar ikke det så tungt [:D]

Så flink[:D]

Flinke Adrian [:)]

ORIGINAL: Sorland

Ja, nå er j fornøyd [:D] Har lissom hatt litt "angst" for at han ikke skal lære seg å krabbe pga balansen seinere i livet. Veit d ikke er mange prosent av de som ikke krabba som babyer som har problemer med balansen i voksen alder, og j veit selv om bare èn person. Men d rekker for meg. Han er jo nå 26 år og plutselig så kan han snuble (skjer ikke ofte da men), og fysio hadde spurt han om han krabba som liten...

Så det at han knakk koden var godt [:D] Har jo stått og gynga i krabbestilling i snart 3 mnd da [8|] Merkelig unge.

ORIGINAL: matvrak

ORIGINAL: *Tåka*

Så flink[:D]

Superflink [;)]

Jonas er også sånn. Har nettopp funnet ut at krabbing også kan gå fort. Men han åler seg enda...med storetåa og albuen[8D]

ORIGINAL: eplemos

Flink han er[:)]

Flinke Adrian!!!Det er så morsomt når de finner ut av ting[:)]

Julie reiser seg på alle fire og kommer seg litt bortover....Men liker helst å åle seg,hun bruker også stortåa og albuen[:)]

ORIGINAL: Sorland

Flinke Adrian! [:)]

ORIGINAL: Bolla85

Så flink han er!

Jeg er også opptatt av denne krabbingen. Spesielt siden Trym har hatt problemer med kiss. Han har blitt rå på å åle seg framover på rompa, og bruker halve siden av kroppen mest. Nå som han også har gått mye langs ting, så tok jeg bekymringen på alvor og tok han med til fysio. Hun som skal være av de flinkeste innen akkurat dette. Det viste seg at han er mye sterkere på ene siden og han er veldig stiv i ryggen. Så nå har vi fått øvelser til han og skal tilbake om noen uker. Men han blir veldig sinna da når vi gjør øvelsene og hindrer han i å røre på seg sånn som han helst vil selv. Litt kjedelig, siden han normalt er blid absolutt hele tiden omtrent, men det er jo for hans beste. Krysser fingrene for at Trym knekker koden snart han også[:)]

Da krysser vi fingra for at trym også knekker koden snart [:)] Godt dere dro til fysio'n da. Selv om han ikke blir så glad når dere gjør øvelsene pr idag, så blir jo d også bedre etterhvert. Lykke til! [:)]

Tusen takk alle sammen. Morsomt å se han krabber bortover her [:)] Har venta så lenge på dette, og nå så gjør han endelig d. Han har jo i d siste vært reine militærgutten, vanvittig åling [:D]

Back
Topp