ikke en bra dag i dag.....

livemor

Betatt av forumet
kanskje er det hormoner? kanskje er det noe annet, men hva?? sitter her å bare griner, vet ikke hva som feiler meg....
føler at så mye skjer med magen min, kjenner ting som jeg ikke har kjent før, kan ha litt små vondt på sida, kanskje nederst i lysken. kanskje midt på magen.. (kanskje ikke vondt, men EKKELT)

driver å har slike små stikkninger i underlivet, det stikker skikkelig til av å til, akkurat som det brenner av å til å da blir jeg så redd, er redd for at alt ikke går bra, er redd for at noe skal skje med jenta vår.
det er helt grusomt, å jeg føler at det at jeg går rundt å er så redd hele tiden går utover det at jeg faktisk er gravid. det er jo fantastisk.....

nei dette er ikke artig, å det er kjempe fortvilende... vet liksom ikke hva jeg skal gjøre.. føler som jeg er den eneste som går rundt å er rar i magen, å har disse stikkningene.....
huff......

hei der.. nei du er ikke alene[;)]men  det er ikke noe gøy.. dette er første hos meg og jeg bekymrer meg for aaaaaalt omtrent..skikkelig redd noe skal skje.. sånn er vi nok bare..hehe..men de stikkingene og alt man kjenner i magen er nok helt normalt.. og husk:ikke vær redd for å ringe jordmor eller lege en gang for mye..man skal jo prøve å ha det greit..

er nok ganske så normalt.. er andre gang for meg.. og føler meg nesten hysterisk denne gang i forhold til første gang. reagerer på hver minste ting, enten det er stikk i magen, vont i ryggen, sia, ribbeine osv osv.. så du kan nok slappa av..[;)]

Back
Topp