Ikke dra på bomtur! (Om mammaklær)

For å spare andre for bomtur ville jeg nå gi beskjed at Lindex, H&M, Cubus og KappAhl har alle sluttet å selge mammaklær I butikk.

Takk for meg
Ja, men KappAhl har iallefall lange/normal lengde på topper - og ikke disse idiotiske nærmest magetoppene som alle de andre butikkene har. Blir helt sprø av at alt av topper såvidt dekker buksekanten, hva er problemet med å sy på én ekstra cm eller to..

Ja, men KappAhl har iallefall lange/normal lengde på topper - og ikke disse idiotiske nærmest magetoppene som alle de andre butikkene har. Blir helt sprø av at alt av topper såvidt dekker buksekanten, hva er problemet med å sy på én ekstra cm eller to..
Er de ordentlig lange og? Cubus hadde jo en periode lange topper, sånne som rakk over hoftene (kanskje litt over rumpa også!), men det kuttet de jo ut for noen år siden :rolleyes: Digget de toppene,og skulle GJERNE hatt noe ala det.....

Er de ordentlig lange og? Cubus hadde jo en periode lange topper, sånne som rakk over hoftene (kanskje litt over rumpa også!), men det kuttet de jo ut for noen år siden :rolleyes: Digget de toppene,og skulle GJERNE hatt noe ala det.....
Åå de elsket jeg og savner sånn, de som gikk litt ned på låret

Ja, ganske mange som var bra lange. Jeg vil helst ha topper halvveis ned på rumpa. Kjøpte vel 7-8stk nå sist

For å spare andre for bomtur ville jeg nå gi beskjed at Lindex, H&M, Cubus og KappAhl har alle sluttet å selge mammaklær I butikk.

Takk for meg
Takk for info! Det er faktisk veldig nyttig å vite, og det sparer nok mange for både tid og frustrasjon. Litt synd også, for mammaklær er noe man ofte vil prøve i butikk før kjøp. At så store kjeder har sluttet helt med dette i fysiske butikker, sier litt om hvor mye de har flyttet fokuset over på nett. Håper flere deler slike oppdateringer, så andre slipper bomturer.

Last edited:
Jeg kjøpte nettopp en pakke med mammatruser på Lindex, så noe on sånne ting har de heldigvis enda. :)

Cubus har dem, hm tror jeg det er enkelte butikker og lindex har bare undertøy tror jeg
Kapphal har ikke

Ville bare inn her igjen. Kjøpte klær fra Shein, en mammabukse og en genser. De passer perfekt og er utrolig behagelige, så jeg gikk for den løsningen.

Hadde en SA etter at jeg skrev, men starter prøvingen igjen om 2 uker

Back
Topp