Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, men KappAhl har iallefall lange/normal lengde på topper - og ikke disse idiotiske nærmest magetoppene som alle de andre butikkene har. Blir helt sprø av at alt av topper såvidt dekker buksekanten, hva er problemet med å sy på én ekstra cm eller to..For å spare andre for bomtur ville jeg nå gi beskjed at Lindex, H&M, Cubus og KappAhl har alle sluttet å selge mammaklær I butikk.
Takk for meg
Er de ordentlig lange og? Cubus hadde jo en periode lange topper, sånne som rakk over hoftene (kanskje litt over rumpa også!), men det kuttet de jo ut for noen år sidenJa, men KappAhl har iallefall lange/normal lengde på topper - og ikke disse idiotiske nærmest magetoppene som alle de andre butikkene har. Blir helt sprø av at alt av topper såvidt dekker buksekanten, hva er problemet med å sy på én ekstra cm eller to..
Hva? Hvorfor det?For å spare andre for bomtur ville jeg nå gi beskjed at Lindex, H&M, Cubus og KappAhl har alle sluttet å selge mammaklær I butikk.
Takk for meg

Åå de elsket jeg og savner sånn, de som gikk litt ned på låretEr de ordentlig lange og? Cubus hadde jo en periode lange topper, sånne som rakk over hoftene (kanskje litt over rumpa også!), men det kuttet de jo ut for noen år sidenDigget de toppene,og skulle GJERNE hatt noe ala det.....
Jaaa, har en sånn på.meg nå. Eneste som.funker som gravid.Åå de elsket jeg og savner sånn, de som gikk litt ned på låret
Stemmer for at den moten kommer tilbakeJaaa, har en sånn på.meg nå. Eneste som.funker som gravid.
Ja, ganske mange som var bra lange. Jeg vil helst ha topper halvveis ned på rumpa. Kjøpte vel 7-8stk nå sistEr de ordentlig lange og? Cubus hadde jo en periode lange topper, sånne som rakk over hoftene (kanskje litt over rumpa også!), men det kuttet de jo ut for noen år sidenDigget de toppene,og skulle GJERNE hatt noe ala det.....
Nice, skal sjekke neste gang..!Ja, ganske mange som var bra lange. Jeg vil helst ha topper halvveis ned på rumpa. Kjøpte vel 7-8stk nå sist
Hm vil kun ha på nett , ledelsen som har bestemt detHva? Hvorfor det?![]()
Det var dumtHm vil kun ha på nett , ledelsen som har bestemt det

Takk for info! Det er faktisk veldig nyttig å vite, og det sparer nok mange for både tid og frustrasjon. Litt synd også, for mammaklær er noe man ofte vil prøve i butikk før kjøp. At så store kjeder har sluttet helt med dette i fysiske butikker, sier litt om hvor mye de har flyttet fokuset over på nett. Håper flere deler slike oppdateringer, så andre slipper bomturer.For å spare andre for bomtur ville jeg nå gi beskjed at Lindex, H&M, Cubus og KappAhl har alle sluttet å selge mammaklær I butikk.
Takk for meg