Ikke dett ned trapper damer!!!

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Ja da ligger jeg på fødeavd etter et ukoselig møte med trappa i dag, ringte jo inn til fødestogo som vi har der vi bor, og de sender meg da til Lillehammer ettersom jeg bor i Oppland og
Lillehammer er eneste sykehus som tar imot baby'er helt ned i uke 28.

Så må være her til imorgen for å passe på at det ikke blir noe morkake løsning. 
sukk ikke mye og finne på her + at god varm mat kan jeg glemme ettersom jeg ikke spiser gris og fant brusk i hamburgeren på narvesen her, sukk får ikke lov til å gå utenfor sykehus området.

Så husk alle sammen ikke dett ned trapper (er ikke morsomt å være blå heller)

Uff.. stakkar deg.. God bedring.. Eg datt ned trappa sist når eg var 35 veker på veg, men det gjekk heldigvis bra... :)

Skal prøve og unngå det ja ;) Ganske bratt trapp her, i tillegg som vi driver å pusser opp her, så det ligger masse "dritt" i trappa.. Hehe..

Men masse lykke til da, å håper det går bra med deg og babyen =)

Alt virker bra hitentil og hun beveger seg da litt :D

Men greit å slippe så tissetrengte gravide må huske at de har dårligere balanse enn normalt :) hjelper ikke hvor mange ganger man har gått i en trapp :) 

DinaF: Trappa hjemme er ganske bratt den og så pass på alt som står i veien.

Huff, så skummelt. Godt at alt ser bra ut så langt og at de passer på dere. God bedring med blåmerkene, har falt ned trapp selv og vet hvor vondt d kan være!! Var heldigvis ikke gravid da :-)

Oi da! Får håpe alt går bra, men så godt at de vil ha deg inne til observasjon. Godt at man blir tatt vare på.

Lykke til og god bedring!

Så ening så enig med Gollemor!  
Gollemor skrev:
Huff da!!
Men godt de tok deg inn for observasjon.

Lykke til! Håper det ikke skjer noe!

God bedring og jeg krysser fingrene for at ikke noe skjer :)

har kommet hjem og alt så bra ut idag :)

Stakkars lille jenta mi ble nok ganske sjokkert, har ligget i hodeleie siden onsdag ihvertfall, men her igår ble hun nok så sjokkert at hun snudde seg men er tilbake i hodeleie nå :D 

Fikk se lungene som øver seg på å puste da, det var utrolig spennende :) 

Gode lille jenta mi som holder ut alt dette :)

Skal prøve å unngå det ja..
Håper at det går bra og babyen holder seg på plass frem til termin!

ja det e ikke noe godt..gjorde det 2 ganger helt i starten av forrige svangerskap med tutta..uff blei jo gul og blå og helt øm + kanon kvalm..så går veeeellldddiiigg forsiktig!

off, god bedring og håper alt går bra med deg og den lille=)

Back
Topp