Ikke det at vi skal være innbilske altså, men....

Linka

Gift med forumet
Har dere sjekket ut at vi ligger på topp med antall innlegg av alle fødeklubbene.
Dæven å mye morro vi har det også da.
Så : La oss nå 4000 innlegg med glans dere. Veien er kortere enn dere tror.

Klem

Jeg taster og taster, he he[:D]

Hehehe.. jeg også. Noen ganger våkner jeg om natta og tenker på om noen har skrevet noe koselig her inne mens jeg sov. Var faktisk en natt jeg måtte inn å sjekke.
DA er lissom grensen for galskap nådd. Sambo bare rister på hodet. Og alle mine venner tror jeg er gal. Jeg er som hu i American Pie... This one time in babyverden......

Klem

ORIGINAL: Pearl81

Hvor finner du dette hen?

Etter født i januar står det hvor mange innlegg som er postet her inne. Vi har litt over 3600 stk..
Klem

ORIGINAL: Linka

Hehehe.. jeg også. Noen ganger våkner jeg om natta og tenker på om noen har skrevet noe koselig her inne mens jeg sov. Var faktisk en natt jeg måtte inn å sjekke.
DA er lissom grensen for galskap nådd. Sambo bare rister på hodet. Og alle mine venner tror jeg er gal. Jeg er som hu i American Pie... This one time in babyverden......

Klem

Etter født i januar står det hvor mange innlegg som er postet her inne. Vi har litt over 3600 stk..
Klem
 Ahhh, thank you!

som hu i American Pie... This one time in babyverden......  

Sånn har jeg og det!! Har masse historier å fortelle, glade, triste, forferdlige osv..og alle kommer omtrent fra Babyverden!
Vurderer å trekke meg litt tilbake...

Hehe Linka!! [:D]
Samboern her pleier bare å svare når jeg sier ett eller annet
om babyer: ahhh, babyverden nå igjen!! hehe...

Jeg er FULLSTENDIG avhengig!!

Og jeg også så at vi var de med flest innlegg!! Vi er flinke!! [:D]

Og så lenge jeg har vært her har det ikke vært en eneste krangel,
verken her eller på termin i januar!!! [:D]

Det kan vi være stolte av!![;)]

Vurderer å trekke meg litt tilbake...

NEI det må du ikke gjøre!! [:)]

Hehehe... vi er nok avhengige ja, men INGEN av dere får lov til å slutte her asså !!! Da må jeg virkelig "kvinne" meg opp og komme til dere å dra dere i ørene. Hadde sett så dumt ut hvis jeg hadde pratet med meg selv her inne.

Mange av de jeg kjenner har lurt litt på om jeg kjenner dere personlig, men da bare ler jeg litt for meg selv. Man skulle nesten tro det for som regel så kommer det kommentarer om hvor flotte unga her inne er. Da bare ser de dumt på meg.... sikker på at de tenker : hvordan kan hu si det som aldri har møtt de...

Klem

...Klarer det ikke da sikkert...eier jo ikke viljestyrke!
Hadde jeg hat hedde jeg vært:

Tynn
Suksessfull
Rik
Og en haug med masse andre ting!

ORIGINAL: Pearl81

...Klarer det ikke da sikkert...eier jo ikke viljestyrke!
Hadde jeg hat hedde jeg vært:

Tynn
Suksessfull
Rik
Og en haug med masse andre ting!

Hehehe... Hvorfor være de tingene når man kan være på date med babyverden hver eneste dag ?????

Klemmer

Hehehe... Hvorfor være de tingene når man kan være på date med babyverden hver eneste dag ?????

Du sier noe der gitt![:D]

Jeg er nok hekta jeg oxo. Har vel for det meste lest og ikke skrevet så mye. Er nesten skuffa hvis jeg logger på å ingen har skrevet noe i januarklubben [:(] Må ha min daglige dose [:D]

He he he du finner ut det meste du [:D]
Godt vi har deg her inne [:D]

Jeg er også totalt hekta på BV.... Når jeg setter meg på data`n sier mannen min: skal du på Bv nå igjen da!!! Er innom her hver dag..

Thihihi....så morro!!!!
Godt at vi er flere som er hektet!
Sa det senest til mammaen min på 17. mai... " Tror jeg har begynt å bli litt snål mamma, for selv om jeg aldri har møtt desse jentene fra BV så tar jeg meg i å tenke hvordan de har de i dag, og hva de gjør på??"

Fikk som svar at "Jammen du har da alltid vert litt snål du...hehehehehe....neida, syns det er kjekt at dere har hverandre der inne jeg" !!

Og hun har jaggu meg rett i det ja!![:D][:D] 

Vi er nok den mest ivrige termin/fødselsklubben, ja[;)]

Back
Topp