Ikke det å

twinanne

Forumet er livet
Jeg har ikke tid til detta altså, men nå er jeg bare kvalm - håper det ikke er omgangsjuken som går nå.
Synes det holder lenge med hostingen min som jeg fortsatt har etter influensaen jeg har hatt.

Jeg for prøve å få i meg litt mat.

Uff, det hørtes ikke noe gøy ut, nei. Håper det gir seg!

God bedring!

Omgangssyken herjer veldig for tiden...
Jeg har hatt det to ganger i vinter[:'(]

Men håper det ikke er det du får, for det er kjedelig.

GOD BEDRING

Jeg håper at det sklir over her nå, for det holder lenge med at influensan sitter noe igjen.
Liker ikke det nå som jeg er i uke 38 - har ikke hatt omgangsyken overhodet i inter. Men det kan være jeg sov dårlig i natt også....hååper det......

Håper de jentene som er igang med forsøk nå slipper unna slikt tull, blir jo sliten av å være prøverørskandidat også.......eller hadde lyst til å skrive prøverørskanin[8D] det var det jeg følte meg som selv da man lurte på hvor mange egg blir det osv........[;)]

Huff, håper ikke det er omgangssyken.
God bedring vennen. [;)]

uff da, masse god bedring [:)]

ORIGINAL: Nesing

Håper kvalmen glir over raskt! Noen får jo slike symptomer før fødselen setter igang, så kanskje du er en av dem? [;)] Uansett, riktig god bedring til deg, snuppa! [:)][:)]

Det var det jeg tenkte på og... Kanskje det blir fødsel snart?? [:)]

Jeg er fortsatt kvalm, men ingen ting skjer, det ligner ikke meg. Dersom det er noe så pleier jeg å spy fort. Ikke helt i lage her......[;)]

ORIGINAL: babyT

Uff, det hørtes ikke noe gøy ut, nei. Håper det gir seg!

God bedring!

Uff det hørtes ikke bra ut. Håper ikke det er omgangssyken som du skal få.
Du får ha god bedring[:)]

Uff då Twinanne. Håpa du ikkje blir for ille sjuk no då.

Masse god bedring[:)]

Håper ikke det er omgangssyken nei.
Hater å spy selv og unner ingen andre det heller.
God bedring twinanne[:)]

Back
Topp