ikke denne gangen heller

kate

Gift med forumet
Ja da var det en negativ test som igjen lyste mot meg etter to uker med ruging på mine "flotte" fryseegg..
Men på igjen i februar.....håper at alle gode ting er tre!

Klemmer fra Kate

tja, vurderer veldig å sette igang med nytt uttak ja...men så har ikke jeg veldig gode minner fra sist med overstimulering og sånne ting. Så kan ikke akkurat si det frister mest. Men jeg gjør jo selvsagt hva som helst for å få spiren til å sitte å, så gjør det jo også gjerne igjen....
Skal ha en samtale med sykehuset etter jul, får se hva jeg gjør da. Nytt uttak blir det uansett på vårparten hvis ikke neste frys heller går...
Er jo så kjedelig for alle var jo så posetive. Hadde jo kjempe fine egg, som klarte opptiningen uten problemer. Delte seg helt perfekt videre, med innsetting uten problemer....
men men, vi gir jo ikke opp alt nå...vi har mange sjanser til!

Og du nesing er jo det beste eksemplet på at alt går bra tilslutt[:)]
Har vært veldig lite på babyverden i høst og må si jeg ble forundret når jeg logga meg inn nå i desember, du er jo nesten 30 uker på vei jo[:D] Tiden flyr. Håper du og den lille har det kjempe bra og at du koser deg nå den siste tiden før du får miraklet ditt i armene!

Mange klemmer fra Kate

Hei

Eg har akkurat "mista" min lille spire og... Etter å ha fått beskjed om at vi var gravide!  Det var vårt fyrste forsøk, men det gjekk no bra ei stund likavel... Eg tenkjer liksom at det hadde vore enklare viss det ikkje hadde festa seg i det heile tatt, enn at ein får slike berg og dalbaner, men det betyr jo at muligheten er der!!! Hadde ikkje egg til å fryse ned, so no blir det full pakke ut på nyåret igjen, men eg er ved godt mot... det må ein jo berre vere!  Håpar det går bra for oss alle til slutt [:)] Vi må jo berre stå på - og holde sammen... Det er no ei trøst at ein ikkje er åleine... Lykke til!

ORIGINAL: Cavegirl

Hei

Eg har akkurat "mista" min lille spire og... Etter å ha fått beskjed om at vi var gravide!  Det var vårt fyrste forsøk, men det gjekk no bra ei stund likavel... Eg tenkjer liksom at det hadde vore enklare viss det ikkje hadde festa seg i det heile tatt, enn at ein får slike berg og dalbaner, men det betyr jo at muligheten er der!!! Hadde ikkje egg til å fryse ned, so no blir det full pakke ut på nyåret igjen, men eg er ved godt mot... det må ein jo berre vere!  Håpar det går bra for oss alle til slutt [:)] Vi må jo berre stå på - og holde sammen... Det er no ei trøst at ein ikkje er åleine... Lykke til!

Er helt sikker på at det er veldig tøft å miste etter å ha opplevd den lykkerusen man føler når man blir gravid etter mye slit!
Men da veit du jo selvsagt at du blir gravid:) Så noe posetivt er det jo selvom det sikkert er helt forferdelig!
Fint at vi er flere på babyverden i samme båt, vi får følge litt med hverandre, og hjelpe hverandre hvis vi skulle trenge det[:)]
Lykke til på nyåret med nytt forsøk. Får hape at vi begge har en spire i magen før sommeren, ihverfall innen 2007.
ååååhhhh tenk så koselig det hadde vært:)

Klemmer fra Kate

Lykke til med neste forsøk!!!

Krysser alt jeg har for at det skal gå denne gangen!!!

Back
Topp