Ikke denne gangen heller

Jærbu

Glad i forumet
[:(] Jaja da hva det bekreftet at dette forsøket også hva NEGATIVT!!!!

Men gir ikke opp enda[:@]
Har sendt mail til Hausken.
Har også sendt mail til Maigaard og Nordica i Danmark.

Er så jæ... usikker på hvilken vei jeg skal gå

Legen i Haugesund ringer meg på onsdag,vet at de tilbyr meg flere forsøk,men jeg vet ikke.

Hva ville dere ha gjort?
Tenker litt sånt at så lenge jeg ikke har sett en skygge strek på testene en gang,så kan det gjerne lønne seg å skifte beite.
Nye leger,nye øyner å kanskje nye medisiner.

Stor klem

skjønner frustrasjonen. Vet ikke hva som er lurt jeg, etter våre 3 forsøk og 1 frys så vurderte vi privat, men fikk jo tilbud om 1 forsøk til på riksen som vi betalte selv og der satt jo spirene, så jeg vet ikke om det lønner seg hverken det ene eller det andre [8|] ønsker deg masse lykke til hvertfall

nei nei denne gangen skulle det vært deres tur[:(][:(][:(]har vært inne på tanken selv og skifte beite,men etter mye om og men så fant vi ut at vi holder oss til hausken en stund til.er et forferdelig vanskelig valg og ta[&:][&:]kansje det er lurt og ta en samtale med de før dere bestemmer dere?[8|]vi har bestemt oss for at vi vil ha en samtale før evt vi skal ha 4 forsøke, vil ikke bare ha en tlf samtale syns det er vanskelig og komme på alt når en prater på tlf.ønsker dere lykke til[;)][;)]

ORIGINAL: snuppis!

Det er veldig vanskelige å si [:'(]

Det er veldig triste å lese at det gikk ikke denne gangen heller [:(]

Jeg vil bare gi deg en stor

Det er veldig trist å lese at det gikk ikke denne gangen heller [:(]

så urettferdig det er!!! [:@][:(]
lykke til videre! [:D]

Uff det er så ufattelig urettferdig[:(][:(][:(] Vanskelig å si hva du skal gjøre.... Hadde nok slitt litt med den avgjørelsen selv[&:] Men jeg vil gi deg en kjempeklem

Dette var trist, sender over en stor klem til deg.

Vanskelig å si hva som er best, tenker kanskje litt at de har lov til å gjøre litt mer i Danmark - Hatching dersom det kanskje ligger der. Men så er det lommeboka deres da, hva er best for dere?

ORIGINAL: racesnuppsi

Det er veldig trist å lese at det gikk ikke denne gangen heller [:(]

så urettferdig det er!!! [:@][:(]
lykke til videre! [:D]

ORIGINAL: twinanne

Dette var trist, sender over en stor klem til deg.

Vanskelig å si hva som er best, tenker kanskje litt at de har lov til å gjøre litt mer i Danmark - Hatching dersom det kanskje ligger der. Men så er det lommeboka deres da, hva er best for dere?

sign denne

Back
Topp