Ikke denne gangen heller

x1xmarthine

Andre møte med forumet
Uff...ble ikke gravid denne gangen heller.[:(] Så nå må jeg start helt på nytt igjen.....Nesespray og hele pakken. Fikk vite at det ikke blir før etter jul...kjipt[:(]  Fikk satt inn to egg (fryseforsøk) men ingen festet seg. Hva er gale med meg-skjønner ikke dette her!!??
Det værste med dette her er all ventingen....Synes ikke jeg gjør annet enn å vente. Hvordan skal jeg motivere meg til neste forsøk??Jeg får jo ikke noe resultat av dette her!!!

er det 2 gangen du dere forsøker??
syns så synd i deg...kan ikke annet enn å sende deg en kjempeklem, og håpe at det fester seg en spire neste gang.
*trøstetrøste*

Åååå, Kan bare gi deg en klem... Vet ikke hva jeg skal si...

Føler med deg, alt blir så meningsløst liksom!
Du må koble av med noe du liker veldig godt no i førjulstiden, å prøve å få tankene på noe annet. Plutselig er januar her, å du får et nytt forsøk, da skal du se det går bra. 
Trøste, trøste...............

Det var synd. Sender deg en klem eg
Du får trøste deg med at førjulstiden pleier jo å gå fort unna, glede deg til jul,
og så vips; så er januar her, skal du se..

Sender deg en god og varm klem. Vet akkurat åssen du har det,fikk neg test i dag.
Vi må bare stå på selv om det er vanskelig.
Neste gang skal den sitte hos oss begge....

Takk for gode klemmer og omtanke!! [:)] Dere er så søte!!!

Jente 80: Uff og uff, vet hvordan du har det! Ja, vi får satse på at det går bedre med oss begge neste gang[:)][:)][:)] LYKKE TIL!!!

Babytutta: Dette var våres 1 forsøk! Så vi kan ikke gi opp enda. Dere får ha lykket il dere også[:)]

ORIGINAL: Babyhåp

Åååå, Kan bare gi deg en klem... Vet ikke hva jeg skal si...

signerer...... 

huff, sender deg en god klem, og neste gang skal det bli full klaff

Back
Topp