Ikke denne gangen heller...

Lbo83

Forelsket i forumet
Ble ikke helt den påsken vi hadde ønsket oss...Testet negativt i dag, hadde en dårlig følelse så ble ikke så sjokket da den bare viste en strek! Men en får en tomhetsfølelse, for selv om man ikke har så bra følelse i rugeperioden så har man hele tiden et lite håp. Dette håpet forsvinner jo da selvfølgelig med den negative testen...Og etterlater seg et vondt tomt hull... Gikk greit den første timen, så jeg sendte mannen en tur på jobb...10.min etter at han dro, slo det inn. Ble helt rådvill og tårene bare rant, huff det er så vondt!!!

Tenkte å ringe mannen, men er på en måte litt godt å få være litt alene med tankene og tårene...Er så lei av å vær trist og lei!!! Hvorfor kan ikke egget bare feste seg, alt ligger jo til rette for det!! Men, vi får vel satse på neste egg da. Håper vi rekker siste fryseforsøk før sommeren!! Får vel TR nå i påsken, så blir det vel en runde til før vi kan ringe inn. Det vil si innringing i mai/juni, de har vel ikke tatt feri da?!?!?

[:(] Sender deg en stor klem snuppa

ORIGINAL: Chumalunga

Så utrolig leit! [:(][:(][:(] Sender deg en stor trøsteklem, med mange ønsker om at det skal lykkes dere ved neste forsøk!

Takk skal dere ha! Håper virkelig det klaffer ved neste forsøk!! Blir jo helt tullerusk av dette[:'(]

huff så trist. dere får ta godt vare på hverandre... stor klem fra meg

ORIGINAL: hero

huff så trist. dere får ta godt vare på hverandre... stor klem fra meg

ORIGINAL: xlibrax

Så trist å høre.
Ord kan ikke trøste, så jeg sender deg en klem.
Krysser det jeg kan for at neste forsøk er deres :)

Å nei.......[:(] Masse klemmer til dere i påsken. Håper dere får starte igjen i mai/juni. De har ikke feriestengt da.

Å, nei[:(]

Gråt ut tårene dine, du.. noen ganger kan det hjelpe litt..

Håper virkelig at dere får full klaff neste gang, nå må være deres tur..

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Å, nei[:(]

Gråt ut tårene dine, du.. noen ganger kan det hjelpe litt..

Håper virkelig at dere får full klaff neste gang, nå må være deres tur..

Ikkje noko kjekt du! Grin masse og tøm deg for tårer! Hjelper godt på det! Får håpa at neste frys gjer eit heilt anna utslag! Litt vårfølelse/sommarfølelse er kanskje akkurat det som skal til! Stoor klem[:)] 

Vet akkurat hvordan du har det!![:(][:(]
Det ble ikke det resultatet som vi skulle ha, påsken er ødelagt ,og alt styret vi har gått igjennom har vært forgjeves![:(][:(]

Back
Topp