Ikke denne gangen heller nei:(

VenterPåDeg

Forelsket i forumet
Testet i dag (rugedag 11, og testedato i morgen), og den var helt blenda hvit:( så da er det bare å ringe sykehuset i morgen å få tid til enda ett fryseforsøk! Har fortsatt to egg på frys:) får man begynne rett på nytt forsøk? At jeg slutter på tabelettene, får mensen å begynner med en gang? Eller er det som etter et fersk forsøk at jeg må vente en hel normal syklus?

Kjenner jeg er lei meg og skuffet nå altså:( er så lei alt pillestyret, alle forventningene og ventingen, alle skuffelsene:( jeg visste at dette skulle bli tøft altså, men hadde virkelig INGEN aning om hvordan det sliter på!

Så trist at det ikke gikk:( Jeg vet dessverre ikke når dere kan få prøve igjen, men håper det er raskt. Det får du sikkert høre noe om i morgen når du ringer. Lykke til!❤️

Huff så kjedelig.. Det er litt fordkjellig de opererer så du må nok ringe i morgen å høre. Men siden du går på medisin så bil de nok vente en mnd desverre:( føler med deg...

Huff, så trist! Men heldig er du som har egg på frys, lettere å sette igang og gjennomføre nytt forsøk da:-) masse lykke til neste gang!

Sender deg en klem og håper dere får starte opp kjapt igjen! Ingen erfaring med fryseforsøk, så kan dessverre ikke svare på spørsmålet ditt.

Testet i dag (rugedag 11, og testedato i morgen), og den var helt blenda hvit:( så da er det bare å ringe sykehuset i morgen å få tid til enda ett fryseforsøk! Har fortsatt to egg på frys:) får man begynne rett på nytt forsøk? At jeg slutter på tabelettene, får mensen å begynner med en gang? Eller er det som etter et fersk forsøk at jeg må vente en hel normal syklus?

Kjenner jeg er lei meg og skuffet nå altså:( er så lei alt pillestyret, alle forventningene og ventingen, alle skuffelsene:( jeg visste at dette skulle bli tøft altså, men hadde virkelig INGEN aning om hvordan det sliter på!
Stakkars, det var trist å høre. Sånt var det med meg forrige uke før funn TR kom. Men det kan hende imorgen på testdagen at den slår ut. Det sa klinikken til meg. Hvor går du?

Prøverør ER tøft.
Men tenk for en premie som venter tilslutt?
Styrkeklem til deg, håper du er raskt tilbake igjen :)

Stakkars, det var trist å høre. Sånt var det med meg forrige uke før funn TR kom. Men det kan hende imorgen på testdagen at den slår ut. Det sa klinikken til meg. Hvor går du?
Den var negativ i dag også:/ men ringte sykehuset, skulle slutte på tablettene, vente på mens og ringe inn når jeg fikk den, og får mest sannsynlig begynne med en gang:D så det går bra!

Jeg begynte rett på nytt forsøk på blødningen jeg fikk da jeg sluttet på Progynova. Det var dette forsøket her, og jeg er straks i uke12 med tvillinger.

Åååhhh:) gratulerer så mye! Håååper det skjer her også! Har to som ligger fryst sammen, så dersom begge overlever er sjangsen for tvillinger der:D

Det var akkurat det som skjedde meg :) to frosset i par som overlevde opptining begge to, og jaggu festet de seg også.

Gikk ikke her heller. Eg fikk beskjed om at eg kunne bruke denne syklusen som kommer no før ny fryseforsøk. Eg hadde naturlig syklus. Brukte bare Lutinus

Gikk ikke her heller. Eg fikk beskjed om at eg kunne bruke denne syklusen som kommer no før ny fryseforsøk. Eg hadde naturlig syklus. Brukte bare Lutinus

Jeg fikk også bruke den første syklusen:D jeg hadde styrt syklus da, men de sa at dersom jeg følte meg i fin form så kunne jeg mest sannsynlig det:) nå går vi på med nytt mot?:D og krysser fingrene (nok en gang) <3 :)

Back
Topp