Ikke dekket tidlig ul

Fru.G.H.

Flørter med forumet
Påskekyllingene 2020
Fikk beskjed om at henviselsen til tidlig ul på sykehuset ikke gikk gjennom på grunn av lite kapasitet. Kjedelig beskjed men kan jo bestille privat...... men er nesten dobbel pris fra der jeg bodde før, så må tenke litt ekstra på det. Men får snart en dopler i posten da... så kan høre fosterlyd om noen uker. Det er så koselig.( låner den av en venninde)
 
Jeg fikk dekket tul til terminbestemmelse pga svært uregelmessig menstruasjon. Forstår at det er kjedelig med privat tul. Her koster det i overkant av 1000kr om den ikke blir dekket :confused:
 
Vi betaler 1000 kr. Var på samme sted med andremann både tul og 3d, flott klinikk og god hjelp :Heartred kjedelig når man må betale såpass selv etter henvisning..
 
Det var billig!!
Det er jo hos gyn, til vanlig betaler jeg 500kr tror jeg når jeg er der på sjekk? Det er jo helt rutine med innvendig ul når jeg er hos gyn. Så jeg tenker at de som tar 1000kr gjør det fordi gravide betaler det... ;)
 
Her i byen koster den billigste TUL privat 800kr.
Jeg har fått time gjennom fastlege «heldigvis» (tidligere SA) men fikk ikke time før jeg er rett over 12 uker...
 
Da vi bodde i stor by, hadde jeg fast gynekolog jeg gikk til. Betalte 60kr for tidlig UL der.

Denne gang får jeg sikkert dekket pga alder.
 
Back
Topp