Ikke bra..

LenaMamma

Flørter med forumet

Hei alle sammen!

Var på vekstkontroll (ul) idag, og det viser seg at alt ikke er helt som det skal. Dvs. guttene er friske og raske, selv om den ene er noe mindre enn den andre.

E har for mye fostervann, og det er trolig at tvillingene har bare en morkake. Muligens så er det også slik at den ene får mer næring enn den andre. Så derfor må e på ekstra kontroll til Trondheim imorra, verste fall så blir vi sendt til Tyskland for å få brent av noen blodårer i morkaken. Eller at de tapper noe fostervann.

I værste fall kan e miste guttene, en eller begge. Eller de kan få alvorlige skader. Men vi håper på det beste, og håper at ting vil stabilisere seg og bli normalt.

E vet dessverre ikke noe mere, men e håpa så inderlig at alt kommer til å gå bra.

Herregud som e håper at alt kommer til å gå bra!!!

å så leit å få den beskjeden då [:(] håpe alt ornde seg og at de vil klare seg bra ! en god klem sendes t deg og varme tanker tenke på deg!

Huff [:o]
Håper dere får gode nyheter ut av alt dette her.

Klem

Offda =/ Krysser alt jeg har for deg og dine små! Masse lykke til [:)]

Uff... Masse lykke til! Varme tanker til deg. [:)]

ORIGINAL: LilleV

Ååå, det var leit å høre. Men du blir godt fulgt opp nå, og alt ordner seg, skal du se! Sender deg mange gode tanker og krysser alt jeg har for dere[:)]

ORIGINAL: LilleV

Stå på LenaMamma! Dette klarer dere! Jeg krysser armer og bein [;)]

ORIGINAL: hb77

Uff... Masse lykke til! Varme tanker til deg. [:)]

ORIGINAL: KajsaKrabat

Sign!!

Masse, masse lykke til! Kommer til å tenke på dere. Håper så mye på å få høre positive tilbakemeldinger.

Huff, det var ikkje så gode nyheter. MEN, eg har ein kollega som måtte reisa te Tyskland for å ta samme operasjon som du kanskje må. Det gjekk kjempebra, sjølv om det var stor forskjell på veksten på hennar to gutar. Dei e friske og raske begge to[:D][:D]. Masse lykke til[:)]

åneei[:(] krysser fingrene for dere!

tror tonjejenta( generellt) hadde sånn, hun mista tvillingguttene sine.. tror hun dro til tyskland og gjorde no greier der.. var på d forrie forumet mitt.

Oi da...Litt av en beskjed å få.
Du må bare prøve å ha friskt mot. Dette går bra skal du se.
jeg skal krysse fingrene for at alt skal gå bra med deg og guttene.

Krysser fingre og tær for deg og guttene!

Håper du får gode nyheter og at ting stabiliserer seg.

ORIGINAL: KajsaKrabat

Hei ! Ønsker deg lykke til iallefall... skjønner at dette er forferdelig vanskelig. Vet ikke hvor langt på vei du er, men håper de greier å ta vare på babyene dine slik at du får beholde begge gullene dine. De er kjempeflinke på st olavs med slike ting, så du er i trygge hender!

Back
Topp