Ikke bra....

Cam.B

Glad i forumet
å være i konfirmasjon, har vært i det i dag og spist så mye god mat og kaker at jeg er så oppblåst og føler nesten at jeg har mat langt opp i halsen[:'(] og magen ser jo ut som jeg skulle vært flere mnd på vei

Men har ei tante som spådde meg med ringtesten, og da fikk hun jente, gutt, gutt. Og jennte har jeg jo fått så da blir det i følge testen gutt og det har jeg en liten følese på selv også[:)] så det blir spennede å se på ordinær ul om vi får rett.

Har jo hatt en kjempe fin dag da, og kosa meg kjempe masse[:)] men det var godt å komme hjem å fa av seg bunaden og finne sofa'n[:)]

Hihi... skjønner problemet[:D] Bare det at jeg trenger ikke å gå i konfirmasjon for å bruke unskyldning til å trykke i meg i helgene[8D][:D] Føler meg ganske så oppblåst med all dritten jeg har spist i helgen[:)] Men vi har vel lov til å kose oss litt?[8|][:)]

Så spennende og se om det er gutt du får neste gang[:)] Det er jo godt mulig at magefølelsen din stemmer[:)]

Nå kan du i hvertfall slenge bena på sofaen og kose deg resten av kvelden[:)] Det må være en deilig følelse å få av deg bunaden[:)]

Ja, vi har vel lov å kose oss litt ekstra nå[:)]

Ja, det var utrolig deilig å få av seg bunaden å slenge seg på sofa'n, og så har jeg tenkt å ta tidlig kvelden, var ei lita frøken som var klar til å stå opp kl. 7 i dagtidlig.

Hørtes ut som en koselig dag, og så spennende med om det blir gutt da [:D]
Jeg har blitt spådd 1 gutt og 2 jenter, og magefølelsen denne gang er jente, så er ILLE spent.
Men selvsagt, det betyr ingenting, bare glad jeg får en frisk liten baby jeg

Back
Topp