Ikke bra (onecall)

Apeloffen

Forumet er livet
28. feb..snart en mnd siden - byttet jeg simkort hos onecall pga de skiftet nettverksleverandør. Vell, siden den dagen har jeg vært uten min mobil og simkort pga jeg har fått tilsendt 3 defekte simkort. De kom frem til at det måtte være noe med samsungmobilene som på en måte ikke godtok simkortet. Så jeg måtte bare følge med på "mine sider", for en oppdatering, og jeg vil få tilsendt nytt sim kort i posten, og dette skal funke. Tror det er 14 dager siden sist jeg prata med dem. (hvis det ikke er bare ei uka siden) men uansett.. det er jo ikke holdbart. Heldigvis hadde gubben en mobil med ett abonement fra tele2 liggene, som jeg har brukt. Hvis ikke, hva skulle jeg gjort da liksom...? Hvem går uten mobil i disse dager? Ikke har vi hustlf heller...  Er jo uholdbart da..

Hva mener dere? Burde jeg gjøre noe her..? annet enn å ringe å purre igjen....?[8|]

Det var veldig dårlig da! Tror jeg hadde ringt å purret.

Så rart.. ja det ville jeg klaget på[:@][:@]
Har samsung selv og her gikk byttet helt fint.

ORIGINAL: Ida_83

Så rart.. ja det ville jeg klaget på[:@][:@]
Har samsung selv og her gikk byttet helt fint.

ja ikke sant. jævla drit. Prøvde å sette kortet inn i gubben sin tlf,men funka ikke da heller. han har sony ericsson.. Sa det til onecallkjærringa også....

Ja, DET er dårlig!! Fy fader..
Men hva kan du egentlig gjøre, utenom å irritere deg, banne, purre på dem, og spre dårlig reklame??
Utrolig irriterende! Gå tilbake til gamlelevrandøren din.

ORIGINAL: Geniet lykkepillen

Men hva kan du egentlig gjøre, utenom å irritere deg, banne, purre på dem, og spre dårlig reklame??

nææ, får jo fine regninger her. Så når dette er ordnet opp i, så er det nok glemt[:)] Hatt dem i ett år, og har ikke hatt noe problemer før. Bare irriterende når det pågår....

ORIGINAL: Apeloffen ruger

ORIGINAL: Geniet lykkepillen

nææ, får jo fine regninger her. Så når dette er ordnet opp i, så er det nok glemt[:)] Hatt dem i ett år, og har ikke hatt noe problemer før. Bare irriterende når det pågår....

Uff.. ja.. ikke bare LITT irriterendes heller. Jeg hadde sannsynligvis truet med å møte opp personlig, og knerte hele gjengen...[8D]

Kødder du!? Samme her...bare min var Siemens og de kom med alskens unnskyldninger på hvorfor det kaaaanskje ikke virket. Skikkelig DÅRLIG kunde service! Fikk ordnet det til slutt men nå har jeg byttet leverandør, bare av prinsipp. De er jo kjempebillige så det er vel derfor de kun har apekatter til å svare telefonen! [:@]

slik er det til venninna mi også, hun har en hel ny samsungtelefon. var viste derfor det ikke gikk til henne.. måtte vist oppgradere simkortet eller noe.. men hun venter fortsatt.. skal bytte nå på onsdag jeg, har også samsungtelefon. håper det virker til meg, viss ikke blir jeg en smule gal....
men enig med deg med de fine regningene de sender ut da[:D] 

Back
Topp