Ikke bra med prinsessa...

maoam

Elsker forumet
Var på helsestasjonen i går, og hadde bestemt meg for å sette hardt mot hardt når det gjleder gulpinga hennes. Jeg har hele tiden sagt at det var ille, men HS svarer bare: "Det synes alle mødre om sine egne barn, det. Det er nok bare fordi hun ennå er litt umoden i systemet pga at hun er prematur" Men jeg har IKKE vært enig!

I går prøvde jeg meg igjen, men HS ville ikke høre på meg. Ikke før vi var inne hos henne og skulle måle og veie. Da gulpet hun sånn som hun pleier og HS ble helt forskrekket. "Jo, det der var nok litt mer enn vanlig, ja". Da vi veide henne hadde hun bare gått opp 200 gr på en måned. Og hun som har så mye å ta igjen![:(]

MEN det ble i allefall fart i sakene. I dag har vi vært hos legen, som heller ikke kunne hjelpe, så vi blir henvist til barne-poliklinikken. Håper virkelig vi får time snart. All maten kommer pent og pyntelig ut igjen, hun bæsjer veldig sjeldent, og har ofte tørre bleier. Hvis de finner noe galt, må hun høyst sannsynlig operere.

I tillegg har hun en favorittside og er veldig høyreorientert. Så det ble henvisning til fysio også. Skulle så inderlig ønske at hun ble frisk snart. Synes vi har holdt på så lenge nå. Det er jammen mye ekstra med disse for tidlig fødte.  Dere skal bare være så glade for at dere fikk ha babyen i magen lengre enn meg.

Bare litt klaging og syting fra en litt oppgitt mamma akkurat nå....[;)]

Uff da, håper at det ikke er noe alvorlig[8|]

Stor klem fra oss

høres ikke greit ut! Håper ting ordner seg for snuppa snart.

trøsteklem fra oss

Hoppas allt blir bra!!

Då jag var baby, så kräktes jag upp all mat, det var förträngning i magmunnen... 1 jente på flera tusen gutter fick det, ingen trodde att det var det felet... min mor fikk tjata till sig operation...

Hoppas att det går bedre för dere!!!

ORIGINAL: Nates Mamma

trøsteklem fra oss

signerer denne

trøsteklem fra oss

Signerer denne!

Hei [:)]. Uff det er leit når det er sånn [:(]. Jeg har en gutt som bare var i magen min i 28 uker, så jeg vet hva du er igjennom. Lykke til og håper virkelig at det snur for jenta di. Trøsteklem

ORIGINAL: gunnemor

Stor klem fra oss

Uff, ikke moro når du må krangle og slåss for å bli hørt. Håper virkelig det blir litt fortgang i sakene.... Sliter med ei ordentlig gulpejente jeg og...i dag har det vært ekstremt ille, mens noen dager kan være bedre...har deitt nurk det sånn og eller er det like ille hele tiden? Isa hadde bare lagt på seg 160 g på 1 mnd (hun er ikke for tidlig født, men likevel...hun skal jo liksom følge sin vekstkurve, men den har flatet helt ut...vet liksom ikke hvor lenge jeg skal vente før jeg virkelig sier fra...

hmmm...greide visst og rote meg inn hos dere i stedet for født i desember jeg...

ORIGINAL: Isolde92

Hoppas allt blir bra!!

Då jag var baby, så kräktes jag upp all mat, det var förträngning i magmunnen... 1 jente på flera tusen gutter fick det, ingen trodde att det var det felet... min mor fikk tjata till sig operation...

Det er selvfølgelig nettopp noe slikt vi mistenker. Operaskpn er jo ikke noe ønskelig, men hvis det er det som skal til....

Gikk det bra etter operasjonen din?

huff..det var ikke bra..håper det ordner seg for dere..Jeg har lagt merke til at Sander beveger mer på sin høyre enn venste..får høre med helsesøster når vi skal på kontroll..du må holde oss oppdatert om hvordan det går da..!

ORIGINAL: løve78

Uff, ikke moro når du må krangle og slåss for å bli hørt. Håper virkelig det blir litt fortgang i sakene.... Sliter med ei ordentlig gulpejente jeg og...i dag har det vært ekstremt ille, mens noen dager kan være bedre...har deitt nurk det sånn og eller er det like ille hele tiden?

Hei! Nei det er virkelig ikke noe moro når alt kommer opp igjen. Her veier bleiene 9-25 gr etter 6 timer, så det er ikke mye som kommer igjenom.

Og det er like ille hver dag. Mellom jvert måltid er hun våt foran og bak helt ned til bleiekanten og hodet er klissete og ørene er tette...

Jeg har sagt i fra lenge, men nå var det VIRKELIG ille i påsken. Tror du bare må føle på det sel, når du synes det er på tide at noe blir gjort. Lykke til!

ORIGINAL: Peggy85

huff..det var ikke bra..håper det ordner seg for dere..Jeg har lagt merke til at Sander beveger mer på sin høyre enn venste..får høre med helsesøster når vi skal på kontroll..du må holde oss oppdatert om hvordan det går da..!

Det er veldig vanlig at de har en yndingsside. Det de er redde for er at dette skal føre til at den ene siden blir stiv, men jeg tror ikke de tenker så mye på det før babyen er ca 3 mnd. Da begynner de å bli mer "stabile". Jeg tror HS er flinkere til å henvise til fysio enn noe annet. Så det er jo bra...

Lykke til, og håper det ordner seg for dere. Vesla mi har og favoritt side, og går jevnlig til fysio. Det hjelper kjempe mye, og du vil få masse råd og tips for hvordan du skal forebygge skjevhet hos dem.. Så håper jeg de finner ut av det andre og.. [:)][:)]

uff stackars.. hoppas allt går bra.. stor kram från lucas å mig

trøsteklem fra oss

Signerer

ORIGINAL: maoam

ORIGINAL: Isolde92

Hoppas allt blir bra!!

Det er selvfølgelig nettopp noe slikt vi mistenker. Operaskpn er jo ikke noe ønskelig, men hvis det er det som skal til....

Gikk det bra etter operasjonen din?

Det gick veldigt bra! Har varit helt frisk sen dess [;)]
Så även om det skulle vara detta så kommer det att gå bra!!
men hoppas ändå ni slipper operation så klart på er lilla jente!!!!!!!

Lycka till!

Stor klem fra oss

*kremt* dette er ikke er klemmesmileys.....[8|]

Håper det ordner seg for lille jenta di...bra du endelig ble tatt på alvor...

Stor klem fra oss

signerer

Stor klem fra oss

Signerer

Back
Topp