jeg røkte 20 om dagen før jeg ble gravid med min første for over fem år siden. slutta ei uke etter at jeg fant det ut! [:)] det var vanskelig til tider,men tenkte bare da på min lille i magen og klarte meg. [:D] røykte i perioder etterpå og hadde min sommerferie-røyking på gang da jeg denne gangen fant det ut. slutta på dagen,men jeg røykte bare 4 uker i året og innimellom på fest,så det var mye lettere denne gangen og har heller ikke savnet røyken! [:)]
men har hatt venninner som har slitt skikkelig med å slutte og noen av dem klarte det ikke. det er skikkelig fælt å se høygravide røyke,men det er ingen vits i å gni det inn for dem som ikke klarer å slutte,for de vet det. mine venninner visste hva jeg mente og det syns jeg var nok. de klarte å kutte ned og det var da noe. [:)] de torturer seg nok selv hver gang de tar seg en røyk,så jeg syns vi kan kanskje sin vår mening en gang, her på denne tråden og så la emnet ligge. [:)] men det er jo bare min mening! [:D] håper ingen blir fornærmet for det har ikke vært meningen! [&:][:)] ble mye mening i setningene mine nå! [:D]