Ikke barnevennlig koseteppe!

AnneS

Forumet er livet
VIP
Desemberlykke2017
Vi fikk i gave til frøkna da hun ble født en myk bamse som holdt fast et teppe slik at det lå i en rull i fanget på bamsen. Kjempefint!

Men første gang vi har brukt det disse dagene, og nå isted skulle jeg opp og se til henne. Da hadde hun fått løsnet en tråd fra teppe (sydd inn en tråd rundt hele kanten av teppe) og fått den over halsen og rundt hendene! Herregud som jeg skvatt!

Jeg vil bare advare dere her inne! Hold godt øye med de hvis dere bruker. Jeg viser et bilde, men det er ikke samme bamse eller teppe. Jeg tror den vi fikk var fra jysk, og bamsen holder teppe vannrett på vår.

Vedlegg

• _20170425_221929.JPG
    _20170425_221929.JPG
    7,8 KB · Visninger: 74
Uff det var ekkelt å høre! Så godt du så det så fort! Dere tar det vel videre med Jysk? Det produktet må de trekke tilbake...

Uff det var ekkelt å høre! Så godt du så det så fort! Dere tar det vel videre med Jysk? Det produktet må de trekke tilbake...
Går jeg bare å leverer det? Eller..? Vi dro ut hele tråden som var der (dvs det frøkna ikke hadde fått ut) og tenkte at vi kunne bruke det nå. Men kanskje sende en mail til jysk og informere om hva vi opplevde? Frøkna er så glad i bamsen (og den er fullt ut sjekket nå at den er trygg!), at jeg har ikke lyst å gi den fra meg :p

Går jeg bare å leverer det? Eller..? Vi dro ut hele tråden som var der (dvs det frøkna ikke hadde fått ut) og tenkte at vi kunne bruke det nå. Men kanskje sende en mail til jysk og informere om hva vi opplevde? Frøkna er så glad i bamsen (og den er fullt ut sjekket nå at den er trygg!), at jeg har ikke lyst å gi den fra meg :p

Jeg jobber med reklamasjoner, de vil definitivt ha en tilbakemelding. Så har de muligheten til å gjøre noe med det. Dette er jo noe som også kan skje med andre som har samme teppe. Så jeg ville ringt dem hvis jeg var deg.

Uff, skummelt!

Jeg jobber med reklamasjoner, de vil definitivt ha en tilbakemelding. Så har de muligheten til å gjøre noe med det. Dette er jo noe som også kan skje med andre som har samme teppe. Så jeg ville ringt dem hvis jeg var deg.
Da gjør jeg det, takk :)

Takk for at du delte denne infoen med oss, enda godt det gikk bra! :) Utrolig skummelt, så synes absolutt at du må ta det videre, for dette må taes tak i. Sender deg og jenta di en god klem, håper dere klarer å gi slipp på skrekken snart. :Heartred

Back
Topp