Ikke bare vi som e våken nu?? :)

Mialille

Forumet er livet
Gooood morgen, alle. :)
Her har vi vært våken i 3 tima allerede, lillemor avslutta natta klokka 6.. *TRØTT*
Så nu kose vi oss med eplebåta til dessert etter flere frokosta og ser på barne-tv. :)
Kjæresten sover enda, men skal vekke han om ikke sååå lenge. :)

Idag har vi ingen plana, men trur vi skal prøve å komme oss på kafè og lekerom.
E så sviiinkaldt her oppe, så ute e det ikke væranes. :(

Må finne et antrekk til meg sjøl for mårradagen, skal i navnefest da.
E ikke alt æ passe for tida gitt. 

Ka dåkker andre gjør i dag da? :)

Lillesnuppen begynte å våkne klokka 06.30, men lå og slumra til klokka 7 :D
Har kost oss med frokost og barne tv, så nå er det litt lek på timeplanen.
Pappaen får sove lenge i dag, men i morgen er det min tur :DTror det blir full avslapping i dag. Kanskje handle litt, men ellers ikke noe spesielt vi skal.
Lekedilla tar vi i morgen tenker jeg :D

God morgen dere :-) 
Her sto gutten opp i 6- halv 7 tia sammen med pappa'n før han dro på jobb. Jeg sto opp når han hadde gått ut døra i 7 tia.
Vi har akkurat spist litt banan og appelsin nå etter frokosten for litt over en time siden. 
 -16C' her i hovedstaden idag, så det blir nok inne dag på oss ;-P Vurderer ellers å bruke dagen idag på å bake boller eller rundstykker (kanskje noe annet godt også) ;-)

Lillegutt våkna rundt halv sju, lå sammen med oss ei stund før vi sto opp. Så frokost, lufte hunden, og så måtte jeg reise for å hente ny-bilen! :-) Så ordna en del sånn bil-messig i dag. Måtte få babyshop-hjelp til å feste bilsetet til lillegutt i den nye bilen også. Så handla vi for neste uke, og så har vi bare slappa av. Nå er det barnetv og lørdagsgodt for lillegutt. Senere blir det taco på oss voksne. Og sikkert litt lørdagsgodt på oss også ;-)

Her våknet lillegutt som vanlig kl. 05.15, men fikk lurt han til å se på film en liten stund heldigvis. Mannen min sto opp med ham idag, så jeg fikk sove til kl. 9 Etter det puslet vi bare litt hjemme frem til duppetid, og da han våknet igjen dro vi på barnekonsert med Trondheim Symfoniorkester. Stor stas for en liten mann, selv om det var litt skummelt også Etterpå var det middag og kake hos foreldrene mine for å feire pappan min sin bursdag. Nå skal jeg ligge på sofan resten av kvelden har jeg tenkt. Hadde egentlig kjøpt smågodt, men den skåla klarte gullet å knuse i tusen knas, så der gikk alt i søppelet

Back
Topp