ikke bare negativt da

90

Elsker forumet
Jeg må nesten komme med no posetivt å syntes jeg[:)] Er jo egentlig veldig positivt at det skjer no, i og med at det er 5 år sia forrige sak nå!
men nok om det[:)]

Jeg storkoser meg med at Bølla har begynt å ta så hardt i at jeg faktisk kan se h*n sparke flere ganger om dagen, å det kan mann min å, uten at det er den minste tvil *OH! its an alien* [;)] 
Er også herlig at jeg ikke kaster opp av alt jeg ser, hører å lukter.

Og ikke minst, har dere sett sååå fint vær æ jenter? sola stråler og snøen smelter! Hærlig

Nå har jeg lagt poteter i ovnen til "baking" og smisker febrilsk med mann min om han kan ta med seg en liten kulegrill som vi kan grille laksen på (donerte visst bort grill å hagemøbler til den forrige leiligheten i flytte kaoset[:'(])
*krysser fingrene for at han kommer hjem med grill* [:D]
Grillet laks, ovnsbakte poteter, gullerøtter og kryddersmør gir meg vann i munn [8D]

Håper dere har en tipp topp dag jenter, er vi først på bunn, kan vi bare klatre oss opp igjen[:)]

ååh så herlig da!
jeg bruker også å kalle babyen for alien når den sparker vilt her. Ser jo helt rart ut! :P Også har jeg nok sett litt for mye på film, hehe..

Åååh, grilling og finvær hørtes DEILIG ut!! og grillet laks da, en av mine favoritter.. Får jo vann i munnen! Håper han kommer hjem med en liten kulegrill til dere ;)

Her har det snødd i dag,så det er nok lenge til vi kan grille og sånt.. Begynner å bli lei snø jeg nå!!

Så koselig med grilling! Kos dere masse, det fortjener dere!!!

Jaggu kom`n hjem med grill æ gett ;)
Laks å! Så nå er mor fornøyd, stappmett, det er heeeelt sikkert, klarte få i meg 2 hele ovnsbakte poteter med krydder og hvitløkssmør [:)] å en laksefilet + gullerøtter å agurk ! NAM! Trilla jeg ikke i går, gjør jeg det i dag[8D] 

Nå har vi gått inn igjen, blir fort kjølig når sola forsvinner fra "terassen"..
Skal se film og spise litt snop[8|] den "nye" Oreon med melkesjokolodae utenpå , den er såååå go [:D] spørs om jeg får i meg en hel en men [;)] farlig godt hvertfall[8D]

seeeee på DEN middagen da [:D]

Back
Topp