Jeg hadde en særdeles flau en på plantasjen i dag!
Vi hadde lillesnupp i bilstolen, og satte hu og bilstolen på slik handlevogn på plantasjen. Etterhvert ble hun ganske utålmodig, og var i tillegg småsulten og trøtt. Vi gikk derfor bort til kassen, og hun smågrein. Vi ble stående i kø. Jeg rugga fram og tilbake og småtrøsta på henne en stund før vi fant ut at sambo kunne ta med seg henne og gå ut i bilen for å starte opp. Jeg står og ser på en av utstillingene og er heeeeelt borte i tankene, og legger etterhvert merke til at folk i rundt meg begynner å stirre. Køene har vokst, og jeg føler meg som et midtpunkt. Det er da jeg merker at jeg fremdeles står og ruger på handlevogna, og sier ting som "shhh lillevenn.. vi er snart ferdige.. du skal få mat... lille venn... jaaa.. vi er snart ferdige nå..." [8|][8D]
Guuuud, jeg dauer av meg selv når jeg gjørt sånt[&:]
I går var vi en tur til sverige, da tråkker jeg rundt på nordby med åpen knapp rett til puppene, ikke like kult å oppdage etterpå det heller[8D]
På ferga hjem skal jeg spørre i cafeen om jeg kan fylle opp skåla med litt varmt vann for å lage grøt, og det kunne jeg selvfølgelig.. Men jeg klarer da å miste skåla som ruller meter etter meter bortover gulvet og jeg løper krumbøyd etter foran fullsatt cafe for å få fatt i løpsk skål[&:]