Ikke bare bare og gå tur ;)

Et-nytt-gull

Glad i forumet
Gikk meg en god og lang tur idag,og kjenner etter en stund at det er noe som "ikke stemmer".. Begynner og gjøre vondt i sidene/lysken/skambeinet,og spesielt når jeg trår ned med høyre foten. Stoppet jeg opp så forsvant smertene.(ikke veldig vondt,men nokså ubehaglig!) helt nesten. Nå ikveld kjenner jeg det enda,om ikke like mye da. Får nesten en litt vaggende gange av det :p Dette har vel noe med bekkenet og gjøre?

oi... høres it som bekkenet det jah... :-/

Prøver og lese litt om det og..... så ja,jeg har tenkt det har noe med bekkenet og gjøre... men det har jeg tenkt på før jeg begynte og lese og da ...

Ja,vil jo helst slippe det...men tenker at det er litt sannsynlig...bare føler det på meg siden jeg kjenner det såpass tidlig nå...

men krysser fingrer gjør vi! :)

Ja,blir og teste ut til uka gjen ! Nå i helga er det avslapping. Merket det etter og ha støvsuger stua idag :/ derav jeg lurte tidligere på bekkenbelte,da plagene sitter mye bak og nede i ryggen /bekken.

Mye mulig det er bekkenet ja. håper det ikke blir verre

Stygt redd for det ja,men håpe må vi jo at det ikke blir værre.. Litt skal jeg tåle :-) men, er det ok og Evt og få satt akupunktur det bak hos fysio f.eks?

Back
Topp