Ikke bare bare med en baby

sas

Gift med forumet
I dag skulle vi eller skal vi gjøre rent i huset etc. Jamie våknet ni og mannen skulle ha alene tid med han samt starte rengjøring og montering av ting. Svigers fra England kommer i morgen og vi vil gjerne bli ferdig med det meste da. Selv skulle jeg en del ting i byen som måtte handles inn. Nå er klokken snart fire og ingenting i huset er gjort . Jamie har ennå ikke sovnet!!!!! Med en gang han legges i bagen sin så hyler han. Sovner i armene våres men våkner hvis han må ligge alene pluss han har vondt . Nå måtte pappaen hente de to eldste . Så blir rengjøring til langt på kveld med unger flyendes rundt oss og en baby som ikke vil roe seg. Er jammen meg en prøvelse noen ganger.

Om det er til noen trøst............jeg har det på akkurat samme måte! Det er en prøvelse, det er sikkert å visst...

ORIGINAL: milla1986

Om det er til noen trøst............jeg har det på akkurat samme måte! Det er en prøvelse, det er sikkert å visst...

Kan i grunn bare signere denne jeg..

jeg vet....men man blir frustrert uansett. Nå er klokken 18.41 og jeg har fått gjort det meste. Jeg vasker over gulvene i 1.etg morgen formiddag mens mannen henter svigers på flyplassen. Verker i ryggen. Var så mye som skulle gjøres, men er glad for resultatet. Jamie sovnet ca 16.00 og sover ennå. Skal vekke ham innen 20.00 uansett for da har det gått 4 timer siden sist han fikk mat..Så da håper jeg han er våken iallefall to timer også sover han godt for natten.
For her om dagen sovnet han nemlig 22.00 og da tok han natten gitt...våknet 03.30 og sovnet fort etter mat og våknet igjen 08.00. Så håper på noe lignende nå.

Men jo...når det står på som verst at babyen gråter, eller andre ting ved babyen som gjør at ting man skulle ha fått gjort ikke blir gjort, så tenker jeg på mange som ikke har erfaring med barn og som TROR at det er så jævlig enkelt det første året og ikke forstår hvordan det går an å ikke få gjort noe selv om man forklarer.

Da går jeg rundt og er irritert på slike mennesker. Min bror er en av dem...stakkar. han trodde det bare vare å gi babyen H melk han for eks..Ikke greit nei.

ikke lett å få gjort noe nei. og når ettermiddagen kommer, og de to andre (som du) kommer hjem, så er d jo nesten umulig. også når alle er lagt, så har du egentlig lyst å bare hvile, men må gjøre d du ikke har fått gjort på dagen. men har vel egentlig bare inforstått meg med at sånn kommer d til å være i noen år til[8D] stelle i huset får vi gjøre når ungene er blitt store[8D]

hehe, at babyer bare spiser og sover er noe jeg har funnet ut er bare tull ja! [:D] Nei, her får hybelkaninene leve godt i hjørnene og klærne flyte rundt.... Tørker over med tørrmopp og støvklut slik at det ser okey ut for de som stikker innom, men mer enn det blir det ikke før ungene er store tror jeg! hehe! Men så mener jeg folk som kommer innom må ha forståelse for litt kaos innimellom også når man har små barn. Man får rett og slett ikke til å gjøre så mye i denne tiden. Da synes jeg det er viktigere å ta seg av barna slik at de har det bra [:)] Kos deg med svigers på besøk og ha god samvittighet selv om alt ikke blir gjort! [;)]

orker ikke å vaske over gulvene i dag likevel jeg [:-] har støvsuget da.heheh. Er veldig ryddig her faktisk..det er det alltid da..Og det er ikke sååå lenge siden vi vasket. Svigers bryr seg IKKE om det er kaos her. De har full forståelse. Er bare oppi hjernen min.
Sitter og skumleser alt nå og spiser frokost i full fart..Jamie ligger på babymatta og knirker som jeg kaller det. Snart krever han meg.

Ha en fin dag alle sammen.

ORIGINAL: milla1986

Må signere denne jeg og... Hvis han her skal sove mer en ti min må han sove i armene ellers nytter det ikke... Så får ikke gjort noe annet en å sitte i sofaen om dagen føler jeg[&:]

ORIGINAL: sas

orker ikke å vaske over gulvene i dag likevel jeg [:-] har støvsuget da.heheh. Er veldig ryddig her faktisk..det er det alltid da..Og det er ikke sååå lenge siden vi vasket. Svigers bryr seg IKKE om det er kaos her. De har full forståelse. Er bare oppi hjernen min.
Sitter og skumleser alt nå og spiser frokost i full fart..Jamie ligger på babymatta og knirker som jeg kaller det. Snart krever han meg.

Ha en fin dag alle sammen.

Hehe, her sier vi også at jenta knirker [:D]
Masse lykke til med besøket! [:)] Ikke bare, bare å ha baby nei! [:)]

Ikke for og være slem eller lage noe bråk her inne, men du virker veldig overasket over ossen det er og ha en liten baby. Så har du jo to barn fra før, så er jo ikke den første babyen i hus! Eller blir baby tiden veldig fort glemt?

ORIGINAL: MiniPuselabb

Ikke for og være slem eller lage noe bråk her inne, men du virker veldig overasket over ossen det er og ha en liten baby. Så har du jo to barn fra før, så er jo ikke den første babyen i hus! Eller blir baby tiden veldig fort glemt?

hehe... snoker innom og kommenterer. Jeg har en storebror på ett år og 9 måneder og har allerede glemt hvor lite tid man egentlig har til overs når de er så små! [:D] Så er utrolig hvor fort man glemmer slike ting ja! Men jeg husker det jo godt nå som jeg sitter her med baby igjen da [;)] "det var slik det var ja....." [:D]

ORIGINAL: MiniPuselabb

hehehe..lager ikke bråk du da ved å spørre. IKKE overrasket nei. Hadde jo samme erfaring med de to andre. Men for meg er dere min dagbok hvor jeg skriver om daglige hendelser osv. Så selv om dette også skjedde med de to andre og skjer igjen med han, så vil jeg bare fortelle det liksom..no more, no less.
Sånn sier jeg til venniner også..Ja sånn er det jo å ha baby da..Har bare ikke skrevet akkurat DEN setningen her slik at dere ville forstått at jeg var klar over dette på forhånd.[:)]

meeen, en ting jeg ikke var hundre og ti prosent klar for, var at når Jamie endelig sovnet så hadde jeg jo to til å tenke på[:D]

En ting er sikkert...jeg har flere ganger tenkt på dere med flere barn.

Vi har en, etter forholdene, enkel liten frøken. Men det er utrolig deilig å ite at vi kun har oss tre å ta hensyn til nå i småbarnstiden. jeg kan sove når hun sover...

Stor klem til deg sas... det går over.. :)

Back
Topp