Ikke bare bare å skjule dette ;-)

didi83

DiDi83
Jeg var på badet i dag tidlig og stelte meg. Hvor sønnen min på snart 4 kom tuslende inn. Så står han å ser på meg lenge før han sier " har du baby i magen din eller mamma" jeg "å hvorfor tror du det?" Hvor han svarer at magen din har jo blitt litt større :-)) jeg er jo skikkelig oppblåst om dagen så ikke så rart han synes magen har blitt større. Jeg lo litt og rodde det bort. Synes det er litt for tidlig å si noen enda siden jeg er bare 7 uker på vei. Men ham har tydeligvis gjort opp sine tanker allerede ;-)

Ser ikke ut jeg heller. .så oppblåst at jeg må gå med gedigne klær i denna varmen...

Frøkna på 7 på preker magen min ofte.. Har så lyst og si jaaaa . Eg er gravid. Men må vente noen uker til ;)

Jentungen på snart 2 vet det. Hun er litt morsom, vi spør henne om hun vil bli storesøster (ikke at hun har så stort valg der, men ;) ) og hun rister med hodet og sier nei. Når vi spør henne hvor babyen er, peker hun på magen min og vil kose magen med en gang. :) Men hun er såpass liten at hun ikke er helt klar over hva det betyr å være storesøster.

Femåringen har visst det en stund allerede ;) ikke lett å skjule for barneøyne som ser alt.. Og da jeg leverte henne hos bestemora og faren på samværshelg idag, skal si bestemora kikket myyye på magen!

Hehe. Føler at jeg har fått noen ekstra blikk på jobb i løpet av uka. Så håper jeg ikke blir avslørt riktig enda. Jeg er ikke helt klar for at 4 åringen skal få vite det enda siden jeg har mistet 3 ganger.

Dere som har sagt det til barna allerede: sier ikke de det videre når de kommer i barnehagen eller treffer besteforeldre osv? :)

Back
Topp