ikke babysvømming..?

vesla87

Gift med forumet
Er det bare vi som ikke har vært på det?
Når kan jeg begynne å bade med vesle snupp?
Kan hu bade til sommern? i sjøen tenker jeg på`? Eller hvor lenge må de kun bade i basseng? Hjelp 

Vi går på babysvømming. De er jo blitt 1 år til sommeren så hvis det ikke er for kaldt i sjøen går det nok bra å bade for dem også. [:)] Storebror badet i Sognsvann da han var 9 - 10 mnd. [:D]

vi har også vert på babysvømming..offentlig bare...er jo så fullt overalt..

har ikke tenkt på sommeren.. men gjerne vis det ikke er for kaldt.. norge er vel ikke akkurat kjent for å ha den beste tempen i sjøen på sommeren[8D]

Vi har ikke vært på babysvømming, hverken sambo eller jeg tåler klor..
Kommer nok til åla hankjenne på vannet til sommeren, hvis det ikke er for kaldt, eller så setter vi nok opp et lite badebasseng i hagen (som vannet seff byttes hver dag) [:)]

Vi har heller ikke vært på babysvømming. Selv om jeg hadde lyst så har vi ikke råd. [&:]

Bading på sommeren kommer an på hvor varmt vannet er. Kan kanskje vasse langs stranda på de varmeste dagene. Vannet er ofte varmt der det er grunt da. [:)]

har heller ikke gått på babysvømming..

ORIGINAL: eilejoha

Ikke vi heller..

ORIGINAL: Burger

her finnes det ikke babysvømming, så vi tar svømmingen i badekaret her hjemme[8D][;)]

Nesten som jeg skulle sagt det selv! [:D]
Vi har så stort badekar at det er vertfall ikke noe problem[8D]

Vi har ikke vært på babysvømming, men vi har hatt han med å bada i mange ganger i svømmehallen fordi om. Og han elsker det:D Ser liksom ikke helt vitsen med babysvømming når vi bare kan ta han med oss å bade der når som helst. Billigere er det å:)

Det er ikke akkurat noe særlig badevann i Mjøsa om sommeren, så noe bading blir det nok ikke. Med mindre vi drar på ferie ett sted med litt varmere sjøvann da. Han får seg helt sikkert et plaskebasseng i hagen:) Holder jo egentlig i lange baner. Vi reiser til syden den 21. Februar, men får se ann sjøvannet om vi lar han bade. Ellers holder det jo mye med bassengvannet også.

Vi har heller ikke vært på babysvømming.
Vi meldte oss på (fikk penger til det i dåpsgave) men når det nærmet seg fikk jeg helt "hetta".. Irriterer meg veldig over det for jeg gledet meg sånn i starten.. Synd at angst og lav selvtillit (meg i badedrakt? *urk*) ødela for noe som sikkert er kjempegøy for babyen..ser jo såå moro ut!

Litt skeptisk til bading i sjøen (i Norge), men det er fordi jeg alltid klarer å bli angrepet av en brannmanet eller to [8D]
Men basseng i hagen, det blir det i alle fall! [:)]

Det er ikke noe babysvømming i nærheten av oss så det ble aldri det på oss[:(] orket ikke kjøre langt for at han skulle få bade sånn. Forhåpentligvis er det blitt noen tilbud i nærheten når vi får nestemann*er lov å håpe*[8D]

Vi har basseng i hagen så Dennis skal få bade der til sommeren,også får vi se på de vannene vi har i nærheten her. Vi har et familiebad ute hvor de har laget basseng i naturen,så det er liksom steiner osv uti der da.. Dit kommer vi til og dra til sommeren for der er det ofte litt varmere i vannet[:)]
Ellers så skal han få sjekke ut havet på Kypros i mai om det er grei temeratur

Vi har heller ikke vært på babysvømming, for hvor skulle jeg gjort av Leon i mellomtiden?[8|]

Vi hadde planer om å begynne på babysvømming, men det ble aldri noe av[&:] Vi vurderer å dra å bade på østfoldbadet neste gang jeg er hjemme i Askim da[:)]

me har ikkje vært på babysvømming.

Vi har ikke vært på det. [:)]

ORIGINAL: eilejoha

Ikke vi heller, men det bunner jo litt i at han hadde gips frem til han var 5 mnd, og etter det måtte vi vente til såret etter operasjon hadde grodd osv.

Har vurdert å ta han med på egenhånd etter vært, sånn at vi får trent han opp litt.[:)]

ingen babysvømming her. Er ikke noe tilbud for oss på "landet"..
I sommer er vi 3 uker i spania, så der blir det garantert bading i sjøen :D

Vi begynte nå vi, i januar, kjempegøy! Syns det egentlig var veldig fint å begynne såpass "seint", or nå føler jeg snuppa får mer ut av det, og at det er mer på hennes premisser:) Hun koser seg masse, og blir glad hver gang vi går inn i svømmehallen:)

Back
Topp