Ikke akkurat den beste tiden å bli arbeidsledig på....

søvnlø

Betatt av forumet
Ja da har det seg slik at både jeg og mannen blir arbeidsledig innen de neste 6 mnd. Fikk beskjeden i dag. Vi jobber i samme firma, og de skal si opp kontrakten vi jobber innenfor. Ble med et veldig deppa og usikker på fremtiden. Vi har begge 3 mnd oppsigelses tid, så selv om vi sier opp nå er det utrolig vanskelig å finne noe nytt. Har hatt 2 jobber siden sommer 2012, sa nettopp opp den andre slik at jeg ikke skulle slite meg helt ut, pluss misstrifsel på arbeidsplassen var også en stor faktor. det var en veldig stressende jobb. Og nå står jeg plutselig uten noen jobb... kjenner jeg blir helt fra meg av angst. Har 3 til små boende her hjemme så er ikke bare å pakke pikk pakket å flytte til en by der de har mere jobb heller :( huff... for en start på det nye året :'(
Med et ble gladen av graviditeten borte, og følelsen av "er dette det rette tidspunktet" dukket opp. Vi har forsøkt i 6 mnd å bli gravid. Og så snart vi får det til, så raser resten av verden rundt meg føles det ut som.

2013 skulle bli et fantastisk år. Største gutten min konfermeres. baby i august, junior starter på skolen og giftemål i september og dåp i desember og så en komplett familie rundt juletreet 24 des....

Kjenner nå at jeg er på gråten.........

Er utslitt av at det altid er noe som skal dukke opp med en gang vi har det bra. Er en kjent fenomen her i hus.. så skulle egentlig ikke blitt overrasket i grunn... men gud så tungt...

Beklager sytingen... :(

Uff,det var trist :(
Håper det order seg for dere om ikke så veldig lenge <3
Lykke til! <3

Sender over en stor og god trøsteklem :)
Håper det ordner seg for deg og familien din! Fryktelig kjiip situasjon :/

Uff, så utrolig trist. Store klemmer herfra.

Uff, dette var leit å lese! Sender mange varme tanker til deg. Krysser fingrene for at du får bli der du er lenge nok til at du får tjent opp permisjonspenger. (En trenger ikke være i fast jobb for å tjene opp retten til permisjonspengene.)

Har ordnet meg møte med nav på fredag så håper å få litt veiledning da :-) så imens skal jeg forsøke å slappe litt av å ikke tenke på det. Takk for trøsten alle sammen. Det varmet :-)

Huff, skjønner at det er tungt for dere :( Håper det ordner seg! Dersom arbeidsforholdet avsluttes pga arbeidsgiver har du vel krav på lønn fra NAV etterpå til du finner deg en ny jobb?

Back
Topp