Ikke Ømme pupper lenger, nervøs!

Babystøv

Forelsket i forumet
Åh jeg bekymrer meg i dag. Har ikke Ømme pupper lenger. Litt Øm i magen og stikker litt av og til...

Er det vanlig å miste symptomer? Har hatt ømme pupper hver dag nå, rart det bare forsvinner! Forsvant i dag på ettermiddagen.

Kan det være en begynnende SA? Vær så snill og svar ærlig dere, er så nervøs :( vil ikke miste igjen.... Skal sies at jeg IKKE har blødd, kun vanlig hvit utflod.

Helt vanlig! Jeg har ingen symptomer, kun frossen. Har ikke hatt det med noen av mine 2 barn.. Ikke bekymre deg, det går bra

Åh jeg bekymrer meg i dag. Har ikke Ømme pupper lenger. Litt Øm i magen og stikker litt av og til...

Er det vanlig å miste symptomer? Har hatt ømme pupper hver dag nå, rart det bare forsvinner! Forsvant i dag på ettermiddagen.

Kan det være en begynnende SA? Vær så snill og svar ærlig dere, er så nervøs :( vil ikke miste igjen.... Skal sies at jeg IKKE har blødd, kun vanlig hvit utflod.
Jeg hadde vanlige pupper for noen dager siden.. Så ble de ømme og virket større igjen.. Og idag er de vanlige igjen

Alt er nok helt ok. Symptomer kan komme og gå, og enkelte får ingen symptomer i det hele tatt. Jeg våknet opp i dag med en følelse at jeg virkelig ikke følte meg gravid. Det har ikke helt sluppet taket, men jeg sier til meg selv at alt er ok. Klemmer litt på puppene og tenker "ja, de er fortsatt ømme".

Tror vi bare må lære oss å slappe av og nyte denne tiden :Heartred

Jeg har det slik nå, det forsvant for ca 1t siden og jeg er et nervevrak!!!!!
Husker ikke om det var av og på med nr 1, husker bare at de var veeeldig ømme!

Med mine første 2 barn har jeg ikke hatt noen symptomer bortsett fra uteblitt mens...har ikke hatt noen tegn på graviditet ;)

Her er det forskjellig fra dag til dag! En dag ikke ømme i det hele tatt, den andre stikker det til, og den tredje er bare nipplene ømme. Fikk se ei levende bønne på ul i dag, så er helt normalt <3

Her er det forskjellig fra dag til dag! En dag ikke ømme i det hele tatt, den andre stikker det til, og den tredje er bare nipplene ømme. Fikk se ei levende bønne på ul i dag, så er helt normalt <3

Håper det er tilfellet her også. Skal på ul på mandag pga sa/MA. Blir noen lange dager.

Jeg får også totalt panikk med gjevne mellomrom :( skulle ønske jeg bare klarte å slappe av og nyte det!

Opp og ned her og. I dag skulle jeg ønske det forsvant litt for i dag presser det sånn på, både i mage og bak puppene på en måte, skikkelig vondt! Men bekymrer meg når det er mindre igjen, kjenner meg egentlig en smule skrullete...

Symptomene mine kommer og går :) jeg ser på meg selv som heldig så har så lite symptomer. Men samtidig bøir jeg litt nervøs. Skal på ul om 1 uke.

Back
Topp