Ikeatur imorgen, trenger tips!

Bampsebompi

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Skal handle litt sengetøy og slikt, også tenkte jeg å handle babygymmen til 289,- . Er den grei tror dere? Noen tips på hva jeg burde kjøpe av småting der?:)

Og så et lite spm, trenger man babyhåndklær, sånn med hette? Eller hyrer det å bruke et vanlig et?

Sniker litt..

Batterier syns jeg er er must når jeg er på ikea. Til baby callingen er det ikea sine som har holdt lengst.

Kluter, sånn multi pakke er fine, samme med smekkene..

Når babyen blir større er skåler å skjeer fine :-)

Jeg brukte ikke den hetta på lille her, så vanlige holder

♥ Prinsessa kom 03.06.2012 ♥
♥ venter på deg 25.02.2014 /01.03.2014 ♥

Vanlige håndklær holder, men litt koselig med noen med hette også, synes jeg :) Og når ungene blir litt større liker de det veldig godt selv ;)

Babygymmen er sikkert grei, jeg har en med lyder og lys, men det er på ingen måte nødvendig (synes jeg), poenget er jo at det er noe å se på :)

Som tips over er jeg enig i at skålene, koppene og bestikket er helt supert, men det trengs jo ikke helt ennå (spørs hvor nærme du bor og hvor god plass du har til oppbevaring), men våre er GODT brukt, for å si det sånn :P Jeg ser ikke for meg klutene de har, men om de har noen er kluter alltid et must. Jeg liker aller best de hvite som heter gasbleier da, særlig til amming osv, men har noen små, myke som jeg i sin tid kjøpte på princess for 5 kr for 5 stk i en pakke til vasking osv, men de har kanskje noen lignende på Ikea og. At de er myke er jo greit :)

Skal handle litt sengetøy og slikt, også tenkte jeg å handle babygymmen til 289,- . Er den grei tror dere? Noen tips på hva jeg burde kjøpe av småting der?:)

Og så et lite spm, trenger man babyhåndklær, sånn med hette? Eller hyrer det å bruke et vanlig et?

Husk at Ikea har egne størrelser på dyner og sengeklær (tror jeg). Laken til babymadrasser skal de ha i vanlig størrelse.

Sent from my GT-P7500 using BV Forum mobile app

Jeg liker også godt trekkene de har til stellebords madrassen :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp