Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Her må mannen ta matinnkjøp alene, jeg har ikke vært med siden oktober.. Ikea hadde nok vært fullstendig uaktuelt allerede i august/september for min del
kremt.. vi skulle bare kjøpe seng.. dette er til nye soverommet vårt... men vi fant ut at bedre å kjøpe alt til soverommet samtidig.. så vi kjøpte 2 garderobeskap og kommode og andre småting i tillegg.. blæh... bra det er mange sofaer og senger på ikea Men ikea er et mareritt for spreke meg uten mage... hehe.. Den i åsane er diiiiiiiiiiiiiiiiiiger... Nye ikea...
hadde aldri blitt med hvis det var andre ting enn seng.. må jo prøve alle madressene... det var jo deilig då.. men jeg elsker å ligge på magen, men den stillingen fikk jeg ikke prøvd... litt dumt ..............................
Er jo reine trimturen å gå på den nye Ikeaen i Åsane. Var der ein tur før jul, trudde eg skulle føde på parkeringen til slutt. Gå dit no hadde vore heilt uaktuelt!
Har hatt lyst på en Ikeatur...men fornuften sier at jeg ikke skal!
Var før jul en tur, tar jo evigheter å kjøre (bor på Os), så tar det jo en evighet å gå igjennom hele for å finne det du skal ha, så må jeg kjøre i en evighet tilbake!!!
Hadde tenkt å ta turen innom Stoff og Stil med det samme, men det var eig nok med Ikea!!