Ikea

Mammalis

Betatt av forumet
Aldri gå på Ikea med nedpress .blir bare dårlig stemning av;-)
Sent from my GT-S5830 using BV Forum

Det kan jeg tenke meg! Men når man bor langt unna IKEA så hadde jeg sikkert gjort det om jeg hadde mulighet:-P

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Å nei, jeg skal i morgen! Har glemt å tenke på at det kan by på ubehageligheter...:(

Hahaha:)) ja lett å glemme at man jo er frisk men likevel en smule redusert:)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum

Synes det kan være håpløst nok å gå på dagligvarebutikk jeg enkelte dager for tiden, derfor blir mannen beordret med på innkjøp :p

Her må mannen ta matinnkjøp alene, jeg har ikke vært med siden oktober.. Ikea hadde nok vært fullstendig uaktuelt allerede i august/september for min del :p

kremt.. vi skulle bare kjøpe seng.. dette er til nye soverommet vårt... men vi fant ut at bedre å kjøpe alt til soverommet samtidig.. så vi kjøpte 2 garderobeskap og kommode og andre småting i tillegg.. blæh... bra det er mange sofaer og senger på ikea ;) Men ikea er et mareritt for spreke meg uten mage... hehe.. Den i åsane er diiiiiiiiiiiiiiiiiiger... Nye ikea...

hadde aldri blitt med hvis det var andre ting enn seng.. må jo prøve alle madressene... det var jo deilig då.. ;) men jeg elsker å ligge på magen, men den stillingen fikk jeg ikke prøvd... litt dumt :eek:..............................

:schocked028 ................................. :argue

Been there, done that! Gjør ikke det igjen alene for å si det sånn. Fikk ikke med meg det jeg skulle engang for var for tungt å løfte!

Har hatt lyst på en Ikeatur...men fornuften sier at jeg ikke skal!
Var før jul en tur, tar jo evigheter å kjøre (bor på Os), så tar det jo en evighet å gå igjennom hele for å finne det du skal ha, så må jeg kjøre i en evighet tilbake!!!
Hadde tenkt å ta turen innom Stoff og Stil med det samme, men det var eig nok med Ikea!!

Back
Topp