IKEA

I89

Flørter med forumet
Hei:) Er det noen som har erfaringer med madrassene fra IKEA? Evt. hvor skal dere kjøpe madrassen til den lille?

Jeg har madrass fra ikea til snuppa. Er kjempe fornøyd.
Skal ha en like en til babyen..

(hun som annbefalte madrassene fra ikea til meg var ei som tidligere hadde jobbet på barnas hus)

Husker du hva madrassen heter?;) Det var så mange å velge mellom på IKEA;)

Det lurer jeg også på. De har jo mange forskjellige størrelser og priser.

Skal sjekke når jeg legger snuppa

Vi også  har fra Ikea til lillegutt. Veldig fornøyd med den :)
Jeg også kan sjekke hva den heter når jeg legger ikveld. Husker vi kjøpte den som var nest dyrest, tror den kostet rundt 500-600 kr.

Vi har kjøpt denne til babyn, kjentes god ut  Bedre enn den snuppa har nå..

Sorry, glemte det rett og slett bort. Men skjekka nå, å den vi har heter VYSSA SKÖNT, tror jeg betalte ca 400 kr ( skjekka på ikea.no nå å den koster 395)
Super fornøyd med denne, skal kjøpe den samme til mini også!

har dåke overmadrass og eller berre vanlig madrass? har ikkje handla sånne baby ting før så greit å veta ka andre gjere :p

Jeg har kun madrass. Fikk beskjed om at det ikke var nødvendig med overmadrass siden disse små er så lette, med det innebar det at du hadde en god madrassen. Dama i butikken hadde et mål på tykkelse men den husker jeg ikke nå.

Men dette er over 5 år siden å ting forandrer seg hele tiden. så vet ikke hva de sier nå...

tusen takk for tips;) er det noen som har bladet Gravid der de ulike terningkastene av hver enkelt madrass er beskrevet?

Tesemor 89 skrev:
har dåke overmadrass og eller berre vanlig madrass? har ikkje handla sånne baby ting før så greit å veta ka andre gjere :p

Vi har overmadrass, mest for å beskytte madrassen fra tiss, gulp osv. Bruker tisselaken også, men det blir fort klamt å ligge på, så har tissalaken på madrassen og overmadrass oppå der igjen =)

Back
Topp