IKEA

Til deg eller barna eller huset eller hva??

Hehe... vanskelig spørsmål det der:P *tenke tenke*

Noe du mangler:P eller har tenkt på?

Til deg og gubben: Telys!

Til barna: 5 pk superbillige smekker og drikkeglassene i forskjellige farger med tallerker til [;)]

det meste[;)] er ikke godt å si når jeg ikke vet hva du trenger/ønsker/mangler.. [:)]

ÅH! JEg tenker tilalt mulig.. Alt fra hva man burde ha til barnerommet eller inn i kjøkkenskapa! Smarte løsninger til et superfint bilde! =D

og plastikk bestikk, kniver, gaffler og skjer...er også sånne i boller...kjempe åleite og masse farger. No morsomme dingsebomser til rommet kanskje?

telys, servietter, kubbelys..man kjøper jo alltid det :)

Masse!!!!
Men IKKE kjøp kubbelysa som heter FLORERA FIN....de er IKKE trygge....jeg har hatt et par uheldige episoder og skal klage til IKEA!!!!

Hvis junior ikke har lys på rommet sitt må du kjøpe sånn spøka-lampe!!! Oppladdbart batteri om varer i flere timer og skifter farge....utrolig koselig lys....GENIAL!!!!

Jeg har lite hyller på stua, men har i stedet satt opp flere bildelister...disse er geniale og tar liten plass....

ORIGINAL: *Idapjus*

ÅH! JEg tenker tilalt mulig.. Alt fra hva man burde ha til barnerommet eller inn i kjøkkenskapa! Smarte løsninger til et superfint bilde! =D
oooohhhh...sånne hyller med de plast skuffene til...er kjempe greie, spes dere som har 2 små og sikkert masse leker og gjømme vekk![;)]
skuffene er sånn at du kan få de i flere str og farger...

disse...bare kanskje ikke dobbel...http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S49857350

De billige stolene med brett til ungene er kanskje en ide om dere er en del på besøk der de ikke har stoler til ungene? Veldig lettvint og greit å ha med på besøk eller ta frem om man får besøk av ett barn ekstra [:)]

ORIGINAL: RLD

De billige stolene med brett til ungene er kanskje en ide om dere er en del på besøk der de ikke har stoler til ungene? Veldig lettvint og greit å ha med på besøk eller ta frem om man får besøk av ett barn ekstra [:)]

disse har vi to av. men skal kjøpe en til til gutten jeg skal være dagmamma for!:D

HAr tenkt å kjøpe masse rammer! Er på tide å vise at det bor en familie her inne [:)]

Back
Topp